Testa Cronos: The New Dawn, demo ute

Robot
Testa Cronos: The New Dawn, demo ute
Medlem

Blev precis klar med hela spelet, tog mig 17h. Helt klart värt att testa om man gillar rymd och skräck. Blooper är duktiga på de läbbiga miljöerna och rätt bra story. De har vuxit i mina ögon sen de visade vad de kunde med Silent Hill 2 remaken.

Medlem

Då ska det testas efter ninja gaiden:)

Medlem

Kan inte ta penis-huvud-hjälmen seriöst.

Medlem

Åh nej, snart kommer han

Medlem
Skrivet av wesslan1:

Blev precis klar med hela spelet, tog mig 17h. Helt klart värt att testa om man gillar rymd och skräck. Blooper är duktiga på de läbbiga miljöerna och rätt bra story. De har vuxit i mina ögon sen de visade vad de kunde med Silent Hill 2 remaken.

Jag gillade Calisto Protocol, Dead Space remake och Silent Hill 2 remake. Lär gilla detta med då va? Har dock hört att striderna är lite enformiga?

Skrivet av Force:

Åh nej, snart kommer han

On topic: Kanske blir att testa spelet till helgen.

signatur

ᵢₜ'ₛ gᵣᵢₘ ᵤₚ ₙₒᵣₜₕ

Medlem
Skrivet av Sunstalker:

Jag gillade Calisto Protocol, Dead Space remake och Silent Hill 2 remake. Lär gilla detta med då va? Har dock hört att striderna är lite enformiga?

Då bör du nog gilla detta. Vapnen är ganska dåliga i början, men sen får du fler varianter och uppgraderingar och det känns inte lika segt. Variation på fiender är väl inte enorm, men lite olika och bossar.

It's not a lake, it's an ocean

Jag hoppas hinna hoppa tillbaka in i detta i november. Blev avbruten när annat hände och sedan kom Silent Hill f, Little Nightmares III och lite annat som pockade på uppmärksamhet. Det har en långsam inledning, men atmosfären går inte att klaga på.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net
Min musikkanal: https://www.youtube.com/@DJ_Ruffles

Medlem

Blev avskräckt när jag hörde om svårighetsgraden och att man kunde hamna i situationer med så lite ammo att man helt enkelt inte kunde komma vidare.

Har det kommit några uppdateringar som löser detta?

Medlem
Skrivet av Sunstalker:

Gillar alla de du nämnde + övriga bloopers spel. Chronos är inte lika bra enligt mig. Enformigt och saknar känsla som de andra hade. Kanske eftersom jag inte gillar karaktärerna heller...

Medlem
Skrivet av psp123:

Blev avskräckt när jag hörde om svårighetsgraden och att man kunde hamna i situationer med så lite ammo att man helt enkelt inte kunde komma vidare.

Det har de inte

men finns mod som fixar svårighetsgrad och som jag själv använde. Fungerar perfekt

https://www.nexusmods.com/cronosthenewdawn/mods/31?tab=descri...

Medlem
Skrivet av psp123:

Testade lite igår och man kan sätta på aim-assist ifall man är rädd för ammobrist. Kanske blir värre längre in i det dock. Spela bara nån timme.

Men ballt spel hursom! Flöt på fantastiskt i 4k på mitt åldrade 6800 xt, vilket är snyggt jobbat!

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Skrivet av wesslan1:

Jag tycker dom ska få en klapp i ryggen för att dom släpper spel så ofta. Dom har fått rutin. Har ingen aning vem som leder företaget, men dom gör ju en sak, dom producerar spel.

signatur
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Jag tycker dom ska få en klapp i ryggen för att dom släpper spel så ofta. Dom har fått rutin. Har ingen aning vem som leder företaget, men dom gör ju en sak, dom producerar spel.

Vilken plattform spelade du på?

signatur
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Vilken plattform spelade du på?

Suck! När man citerar sig själv och ställer en fråga (går och lägger mig).

signatur
Medlem

Kul med ännu ett demo, händer ändå rätt ofta att jag köper ett spel som jag inte hade tänkt köpa efter att jag testat ett demo så jag tror det är en smart strategi att släppa demo:n på spel.
Ska testa detta men tror ej det blir ett köp men man vet aldrig 😄

Medlem

Verkar som ett perfekt spel om man vill ha något mer som dead space😊

1
Skriv svar