Moddare tar Rockstar-liret Bully online
Gör en remake av detta kult lir.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 600 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Hade det inte varit så fult och buggigt hade jag velat testa det. Tyvärr så är det ett ganska dåligt spel i grunden och jag har väldigt svårt att se hur fz kunde ge det 4 av 5 när det begav sig. Annan betygstandard kanske eller mindre kräsna än idag kanske.
1# FZ Troll
Jag spelade om det nyligen och det är fortfarande ett av de roligaste jag spelat. Härlig atmosfär också. Tycker inte det behövs en remake då det som sagt har en speciell atmosfär som skulle gå förlorad då. Varje gång jag lämnar skolan och springer ner mot staden så tänker jag att det är såhär skräckspel borde se ut, även idag. Får lite känslan av hur det är i första Silent Hill.
Hade det inte varit så fult och buggigt hade jag velat testa det. Tyvärr så är det ett ganska dåligt spel i grunden och jag har väldigt svårt att se hur fz kunde ge det 4 av 5 när det begav sig. Annan betygstandard kanske eller mindre kräsna än idag kanske.
Mer sannolikt att du och recensenten inte delar smak.
Mer sannolikt att du och recensenten inte delar smak.
Vet inte vem Bukload är som recenserat spelet åt er... Kanske var han en mobbare själv
Han har inte varit aktiv på 14 år så han kanske blev mobbad och började gå på gym.
1# FZ Troll
Vet inte vem Bukload är som recenserat spelet åt er... Kanske var han en mobbare själv
Han har inte varit aktiv på 14 år så han kanske blev mobbad och började gå på gym.
Okeeeej?
Bully är ett ganska högt värderat spel men alla kan såklart inte gilla det