Modern Warfare 2 gjorde inte hemläxan
För det mesta handlar det ju om amerikanska skapare, och de måste ju tyvärr skapa saker som passar sitt eget folks IQ-snitt.
De där jävla amerikanerna..
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Ja. en jävla miss. inte för att jag bryr mig. Men som någon annan skrev i tråden. Så skulle jag blivit irreterad om det varit tyska. Någon som man tror i väldigt många amerikanska filmer. Då de verkar som svenskar har kultur som svenskan o språket låter inte alls som någon dialekt på svenska.
Um, ingenting är rätt eller fel här.
Modern Warfare 2 utspelar sig i framtiden, då kanske de pratar arabiska i Pakistan.
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Det jag lipar som fan på i MW2 är dock att Ryssarna inte för 5 öre har rätt uniform eller rätt vapen. AK47 tacticool wtf? Ryssland använder ak74m med flora uniform.
*edit* Såg precis att Tpiom säger att spelet är i framtiden vilket jag tok missat Låt gå för uniformen men jag tror knappast att de skulle gå tillbaka till en gammal sketen AK47 för det
Смерть решает вÑе проблемы. Ðет человека, нет проблем
"Iran, Irak... Same shit different name" Eller, vilket land var det nu? Äsch, alla länder heter ju lika dant där borta. Fattar inte heller varför de bryr sig om att skapa flera olika svarta människor i spelet, skulle gott duga med bara en som representerar alla. De ser ju alla lika dana ut ändå.
Durka durk mohammed jihad!
Så fort det är nåt fel på mw2 kommer fanboysen.
Tänk om man skulle jaga terrorister på arlanda och allt man såg stog på finska? Skulle man inte bli lite irriterad.
Skulle inte förvåna mig om idioter försvarade det också.
[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz
Ja, vi i Europa och större delen av världen använder latinska alfabetet. Medans arbabiska o urdu är arabiska alfabetet. Självklart finns där ju variationer som i vårat med ÅÄÖ.
Hur kan du Inte se skillnad på det där? Var ju tvärtom ett bra exempel på att IW klantat sej rejält. Men sen kanske IW inte ens vet om att det finns ett språk som heter Urdu (jag hade då ingen aning innan detta) och då är det inte så lätt att skriva på det.
Urdu hade förövrigt en bokstav som såg ut som en glad smiley.
/Landstream
Tråkigt när man inte gör tillräckligt noggrann research, spel (och även filmer) som eftersträvar realism ska självklart ha; rätt text på skyltar (tänk er en film som utspelar sig i sverige, men det står på tyska på vägskyltar), rätt prylar (tänk er en film som utspelar sig på 80-talet, men folk går omkring med iPodar), m.m. Bakläxa Infinty Ward!
The price for freedom is eternal vigilance...
Men det är ju oerhört svårt att få allt perfekt. Man kan ju läsa på iMDB när folk bölar om att dom använder en bil som kom 2år senare än när filmen utspelar sig och liknande. Och ibland är där bussar från Kanada i bakgrunden för att dom filmat filmen där osv men den ska egentligen utspela sig i USA. Är ju mycket sånt som bara amerikaner o kanadensare tänker på.
Hur kan du Inte se skillnad på det där? Var ju tvärtom ett bra exempel på att IW klantat sej rejält. Men sen kanske IW inte ens vet om att det finns ett språk som heter Urdu (jag hade då ingen aning innan detta) och då är det inte så lätt att skriva på det.
Urdu hade förövrigt en bokstav som såg ut som en glad smiley.
Ena skriften har ~80% mer prickar iaff. RÄTT svårt att missa (om man jämför mer än 1 sek).
ontopic:
Märkbart eller ej så är det oseriöst arbetat, och med DEN lönen är det inte försvarbart.
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.
Jo detta var verkligen något att bli upprörd över. Att springa omkring och slaktar på en flygplats är OK, men för HELVETE se till att skyltarna står på rätt språk!!!
Hehe ja dagens folk... Rolig bugg dock...
E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case
Klantigt av dem iallafall. Inte så svårt att kolla upp vilket språk som skrivs i ett land.
Antar att de lagt åtskilliga timmar på att få alla vapen så verklighetstrogna som möjligt med varenda liten detalj på rätt ställe men inte lyckats googla rätt språk för de olika länderna.
Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%