Trackmania 2 annonserat

Robot
Medlem
Trackmania 2 annonserat

orginellt.

Medlem

Orginellt är väl synd att säga. Större, snyggare, snabbare, bättre kanske. Såg onekligen riktigt kul och snyggt ut.

Medlem

Ska bli kul att se. Längtar lite efter den offentliga pressreleasen så man får se lite närmare hur det ser ut utan att det pratas franska osv.

Bara jag som fortfarande nöter TMU som en galning?

// [CMC]odjur

Medlem

hoppas tm-känslan är kvar bara så blir det säkert skojs

Medlem

Tunnlar genom berg har man alltid kunnat göra.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av luiga:

Orginellt är väl synd att säga. Större, snyggare, snabbare, bättre kanske. Såg onekligen riktigt kul och snyggt ut.

Antar jag hade väntat mig lite mer. Vet inte vad dock. Men, ja okej kul med nya, större barnor. Men.. Känns ändå som nåt fattas.

Medlem

Hoppas man även kan köra race där man kan krocka med varandra, saknade det i tidigare TM när det bara handlat om tidskörning.. =/

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

Inaktiv

jag vill ha till 360! ska spelas med handkontroll

Medlem

Härligt, hoppas dom satsar på att uppgradera Nations när dom ändå är igång.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av omarmuktar:

jag vill ha till 360! ska spelas med handkontroll

Om det är ett enda bilspel här i världen som fungerar utmärkt på tangentbord, så är det trackmaniaserien. Och det finns väl inget som hidrar dig ifrån att koppla kontrollen till datorn?


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:
Skrivet av omarmuktar:

jag vill ha till 360! ska spelas med handkontroll

Om det är ett enda bilspel här i världen som fungerar utmärkt på tangentbord, så är det trackmaniaserien. Och det finns väl inget som hidrar dig ifrån att koppla kontrollen till datorn?

Flera enviros där tangentbord inte har någon chans mot pad eller joystick men för en del funkar det ju. Jag kör med 360kontrollern

Och det som verkar bäst är väl det här med custom blocks. Borde kunna bli stor variation på banor och en hel del fantasifulla saker om det fungerar bra.

Medlem
Skrivet av kimr120:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

HÅLLER MED FUUUUUULLSTÄÄÄÄÄÄNDIGT!!! :crazy: :heart: :crazy: :heart: :crazy: :heart: :crazy:

Medlem
Skrivet av rostigspik:

Ska bli kul att se. Längtar lite efter den offentliga pressreleasen så man får se lite närmare hur det ser ut utan att det pratas franska osv.

Bara jag som fortfarande nöter TMU som en galning?

// [CMC]odjur

Du är inte ensam. 8)
Kör nästan dagligen. Lika utmanande som vilket simracing som helst.

1
Skriv svar