Command & Conquer debutfilmat
Kan någon förklara för mig: Varför finns Kane både i RA och C&C?
Tyckte annars teasern var bra, bortsett från CGI animationen i början... Skrek EA över den stilmässigt (inte så konstigt kanske)... Verkar som om dom inte kan göra bättre...
därför att Westwood först tänkte göra Red Alert serien till en prequel, men så blev de inte.
När Westwood jobbade på Tiberium Twilight (innan de lades ner) jobbade dom inte på en förklaring om varför Yuri fanns till i RA2? rätta mig om jag har fel.
Red Alert är en prequel till Tiberian Dawn, däremot så är Red Alert 2 (och 3) inte det. När Westwood jobbade på Tiberian Incursion (inte Twilight) så tänkte dom ha med en förklaring till hur Red Alert 2 kom till (typ Kane skickar tillbaka Yuri i tiden eller nått), men det blev inget av det.
hmm, kan vara för att EA sa att Westwood inte fick mera tid på sig att göra färdigt spelet månntro?
Nej inte riktigt. Det har f.d Westwood utvecklare själv bekräftat när folk frågat på Petroglyph. De skulle nog inte ha försenat spelet ytterliggare även om EA inte var utgivaren.
Här finns ett gammalt post-mortem där de förklarar några av grejerna som gick fel under utvecklingen av Tiberian Sun
http://www.gamasutra.com/features/20000404/tiberiansun_pfv.ht...
Då tackar jag för upplysningen och ber om förlåtelse för mina förutfattade meningar, de brukar ju oftast vara utgivaren som pushar på utvecklaren.
Bara jag som tycker Kane inte åldras?
Kane ska ju vara den bibliska Kain, han som dödade sin bror Abel och straffades av Gud att bo i landet Nod öster om Eden.
"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern
Kan någon förklara för mig: Varför finns Kane både i RA och C&C?
Tyckte annars teasern var bra, bortsett från CGI animationen i början... Skrek EA över den stilmässigt (inte så konstigt kanske)... Verkar som om dom inte kan göra bättre...
därför att Westwood först tänkte göra Red Alert serien till en prequel, men så blev de inte.
När Westwood jobbade på Tiberium Twilight (innan de lades ner) jobbade dom inte på en förklaring om varför Yuri fanns till i RA2? rätta mig om jag har fel.
Red Alert är en prequel till Tiberian Dawn, däremot så är Red Alert 2 (och 3) inte det. När Westwood jobbade på Tiberian Incursion (inte Twilight) så tänkte dom ha med en förklaring till hur Red Alert 2 kom till (typ Kane skickar tillbaka Yuri i tiden eller nått), men det blev inget av det.
Tror inte red alert 1 heller var en prequel till tiberian dawn, dom gjorde ett klipp med kane till slutet av soviet kampanjen "du kan hitta den på youtube" men dom klippte det före realese eftersom dom trodde det skulle bli för krånligt med storyn eller liknande.
The definition of insanity?
dem har tagit bort utomjordingarna som spelbar faktion, och alla units byggs ur en super unit som heter crawlern och bara en klass ska kunna bygga turrets och klasssisk basbyggande e gone baby gone...
Mm jag e intresserad av storyn men dem nya gameplay changes dem gjort e jag skeptisk till.
Precis. För att få veta fler förändringar;
http://nukem.se/pc/command-and-conquer-4-info-fran-gamestar/
OJ!
De har visst varit vågade den här gången. Ser de små förändringarna som något mycket bra.
Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.
Tror inte red alert 1 heller var en prequel till tiberian dawn, dom gjorde ett klipp med kane till slutet av soviet kampanjen "du kan hitta den på youtube" men dom klippte det före realese eftersom dom trodde det skulle bli för krånligt med storyn eller liknande.
Konstigt, han är med i mitt Red Alert iaf... dessutom så finns det referenser till Red Alert i "Kane's Dossier", ett dokument släppt utav EA i samband med Tiberium Wars.
Btw, det glödande klotet är Tacitus.
Konstigt, han är med i mitt Red Alert iaf... dessutom så finns det referenser till Red Alert i "Kane's Dossier", ett dokument släppt utav EA i samband med Tiberium Wars.
Btw, det glödande klotet är Tacitus.
Ja, som jag inte fattar vad de gör där? blev inte det förstört i Kane´s Wrath, precis efter han gav det till LEGION?
"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern