Vill ni spela CoD5? SKRIV HÄR!

Medlem
Vill ni spela CoD5? SKRIV HÄR!

Som titeln säger, om du har CoD5 betan och är intresserad av att spela med oss på FZ så skriv här.

Inaktiv

Är gärna med och lirar, när jag väl fått ner den

Gamertag: iCORE89

Inaktiv
Medlem

Måste också ladda ner spelet. Fick en månad guld. ^_^

Gamertag: Zelaxe


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Ok, har lagt till er som har svarat. Min gamertag är Deragorn förresten.

Medlem

Godnoken


signatur

Wai

Inaktiv

Jag kommer spela detta en hel del. Lägg till segatakai vetja.

Ha det bra.

Medlem

Spelar gärna med er!
GT: JocheNSwe

Inaktiv

Jag är också på, passar bra nu när man precis blivit arbetslös

GT: Lixom


signatur

/ Lixom

Medlem

Blev riktigt besviken, riktigt fult och utan spelkänsla, fast jag antar att man blir bortskämd med Day of Defeat: Source.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jag e på lägg bara till GT : Mitxuz så kör vi

Medlem

LOL x Boomer

(:


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

jag är på. addar någon legend sen. Ratio 1.2, så jävla mycket lättare att plöja folk i femman.

Inaktiv

CoD5 fick väl inte så bra betyg:(

Medlem

Har spelet ens recenserats? Är ju bara beta ännu, tycker dock att spelet är helt ok.
Förutom några få saker som att folk spawnar precis bakom en hela tiden, eller att vissa vapen är något för svaga.

Medlem

Tycker alla vapen är för svaga, Thompsson är värdelös i närstrid pga av ammunitionen tar slut på tok för fort, alla Rifle-vapen dödar först på 2-3 skott etc.

Spelet är riktigt kasst i jämförelse med CoD4.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Tycker dock att Thompsson är skit bra tar ju folk på typ 3 skott så i närstrid klarar man sig perfekt men i long range går det typ 1 mag för 1 kill vilket är lite mycke.

Inaktiv

jag har läst i en recension att fienderna skulle vara skit duma och att det gorde spelet för lätt och att grafiken var dålig.

Medlem

Är lätt på adda Denial83

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Spelet är riktigt kasst i jämförelse med CoD4.

Det är ju beta, så man kanske inte kan jämföra.


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av Eottt:
Skrivet av Zelaxe:

Spelet är riktigt kasst i jämförelse med CoD4.

Det är ju beta, så man kanske inte kan jämföra.

Jo, eftersom det är var riktigt kasst i jämförelse med CoD4-betan också.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av x 360:

jag har läst i en recension att fienderna skulle vara skit duma och att det gorde spelet för lätt och att grafiken var dålig.

Har svårt att tänka mej att du läst en recension av spelet efter som det inte är släppt än. Är väl i såna fall nån sorts av preview.

Inaktiv
Skrivet av Mitxu:

Har spelet ens recenserats? Är ju bara beta ännu, tycker dock att spelet är helt ok.
Förutom några få saker som att folk spawnar precis bakom en hela tiden, eller att vissa vapen är något för svaga.

Har för mej att de där med spawnandet klagade folk på i cod4 betan med, dom löste det med att lägga till mer spawn ställen tror jag. Sen vilket speltyp är det du upplever det i tdm eller? Jag har mest kört war och där är det ju annat upplägg så inte konstigt om man in märker av det.

Medlem
Skrivet av wankstah:

Har för mej att de där med spawnandet klagade folk på i cod4 betan med, dom löste det med att lägga till mer spawn ställen tror jag. Sen vilket speltyp är det du upplever det i tdm eller? Jag har mest kört war och där är det ju annat upplägg så inte konstigt om man in märker av det.

Har nu efter lite mer tid med spelet märkt att spawn problemet händer nästan bara vid Free 4 all läget och knappt någon av dom team baserade.

Inaktiv

Vid tdm händer det oxå, dessutom är ju spawntiden noll, är sjukt drygt när fienden man precis dödat spawnar 0,1 sekunder senare 5 meter bort och vet exakt vart du är.

Dom har ju utökat betan nu, hardcore läge och högre levels.

Själv har jag inte lirat dom andra på xbox men lirade bara Hardcore på pc:n, hatar alla fula symboler som annars syns.

Dom som tycker man tål för mycket skall nog köra hardcore eftersom vapnen gör mer skada. Dessutom har man "bara" radar när någon begärt de, vilket är alldeles för ofta. Den som har Uav:n vinner oftast en eldstrid då han alltid vet var fienden är.


signatur

/ Lixom

1
Skriv svar