Buzz TV Quiz (PS3) språkproblem

Medlem
Buzz TV Quiz (PS3) språkproblem

Hej alla!
Tänkte dela med mig av lite info angående Buzz TV Quiz på PS3. Språket i Buzz väljs via PS3:ans språk. Jag vart väldigt förvånad att det var på engelska när allting stog på svenska på kartongen osv. Så vill ni spela på Svenska så får man ställa in konsollen till Svenska. (Hata!)

/MVH Magnus


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

samma sak i Ridge Racer ..........
japanska på konsolen, japanska i Ridge Racer fett äg

dock så defaultade mitt Uncharted (jap) till Engelska ..
så ibland går spelen på system inställningarna, ibland går dom på något djupare .. eller så är ps3an smartare än vi tror

Medlem

Får hoppas att det kommer någon uppdaterings så man kan ställa in i själva Buzz vilket språk man vill ha. Jag föredrar att göra engelska som systemspråk.

Medlem

samma sak i nhl 08, fifa 08 och rachet and clank: tod och många många fler spel

Medlem

nhl var ju ändå bäst, svenska i systemet, engelska kommentatorer men en svensk röst på speakern under matcherna

Inaktiv

Vill också köra engelska som systemspråk. Lite synd att dom gjorde så, men man får väl hoppas att relentless patchar i ordning problemen.

Det är väl sånt här som kan uppstå när man tänker lite för mycket på casual gamers.

Skrivet av warh0g:

Hej alla!
Tänkte dela med mig av lite info angående Buzz TV Quiz på PS3. Språket i Buzz väljs via PS3:ans språk. Jag vart väldigt förvånad att det var på engelska när allting stog på svenska på kartongen osv. Så vill ni spela på Svenska så får man ställa in konsollen till Svenska. (Hata!)

/MVH Magnus

Apropå Buzz, är det bra?! ..fundrar stenhårt på att införskaffa detta till lite party kul.
8)


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Jag tyckte det var riktigt kul, har kört det både online och med kompisar. Gillade du tidigare delar av serien så ska du ju definitivt köpa det.

Skrivet av Grovdjur:

Jag tyckte det var riktigt kul, har kört det både online och med kompisar. Gillade du tidigare delar av serien så ska du ju definitivt köpa det.

ok tack!:up:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar