Skate, importera savefil, "fusk"

Inaktiv
Skate, importera savefil, "fusk"

Hej hej, efter mycket freeskatande i Skate så har jag lagt märke till att jag aldrig kommer orka ta mig i kragen och låsa upp alla ställen i spelet.

Såg inne på Gamefaqs att det går att ladda hem savefiler med 100% progresscleared osv men jag lyckas inte få in dem på min Ps3a.. har sånt usbminne men konsolen hittar inte filerna, tror man måste döpa dem till något speciellt men jag hittar ingen info om vad man ska döpa dem till.. jag vill lira lite xgames spots o saker utan att lira online..

tack på förhand

Inaktiv

Uh, tja ... nu har jag aldrig laddat ner sparfiler från gamefaqs, så vet inte hur de ser ut zippade o dyl, men den måste ju ligga i minneskortet på ett visst sätt för att PS3 ska hitta den. Du kan prova gå till game save manager och kopiera över en av dina befintliga saves till minneskortet för att se hur det ser ut. Alt, kopiera över din befintliga skate-sparfil. Sen drar du över den med det sparfil som du drog ner från nätet, och med samma manager kör tillbaka savefilen från usb-minne till ps3.

Teori dock, du gör detta på egen risk, jag tar inget ansvar för vad som än händer med ditt spel, sparfil, ps3, livet osv.

1
Skriv svar