The Matrix Online, kan någon förklara? =)

Medlem
The Matrix Online, kan någon förklara? =)

Såg att de har 7-dagars trial, har alltid velat testa spelet. Plockade hem det, men förstod inte riktigt hur allt fungerar.

Vad äre som avgör en close combat? är det varannan gång man får slå?

Hur långt i spelet kan man komma?

Och hur länge "håller" spelet?

Tack på förhand


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Var hittade du denna trail-version då? Vill ochså testa.

Medlem
Skrivet av Qrush:

Var hittade du denna trail-version då? Vill ochså testa.

www.matrixonline.com

7-dagars trial som man tankar ner från fileplanet.
2gb installationsfil


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Hoho, nu har jag testat det i ett par dagar. Grymt skoj spel. Man kan customisera sjukt mycket, explora precis vad man vill(nästan), PvP:a, leka som hacker, coder, kung fu osv.

Sjukt kul. Det enda negatvia med spelet är att det inte verkar vara allt för många som spelar det. Det är väl typ 50-60k spelare totalt. Men ack så roligt

Får se hur det är när man kommer upp i lvlar. Saknar lite interaktion med spelvärlden dock som att kunna skjuta sönder fönster och hoppa ut ur byggnaden å lite fler röster hade varit nice från NPC´s.


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Är det många som rpar(rollspelar) i matrix online? eller äre bara PvPing och sånt där skit.

och måste man ha kreditkort för testa trialn?

Är inte största beundraren av Matrix men kanske är nåt o testa ialf

Medlem

Trialen är slut tyvärr och man behövde inget kreditkort för att testa.

Det finns 3 servrar. 1 som är PvP-automatiskt efter lvl 16. En som är typ RP/PvP och en som nästan uteslutande är RP, men med ordnade PvP-fighter.
Vector = PvP(Automatiskt PvP-flaggad efter lvl 16)
Recursion = RP/PvP(men man blir inte automatiskt flaggad för PvP)
Syntax = RP

Vad jag sett under trialen så hittade jag en hel del folk som RP:ade. Nästan så man trodde de bodde i matrix typ..


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

tips, börjar inte köra det om du inte har intresse för att RP eller är en riktigt matrix fan.. för spelet blir otroligt enfarmigt efter en vecka eller två. när man gjort uppdragen om o om igen. Jag körde i 2 månader sen la jag av, tackvare att det var så otroligt enfarmigt och PvP suger i det eftersom typ en specc vinner hela tiden. Men det var ju ett tag sen jag spelade det, dom kanske har gjort stora förändringar.

Inaktiv

Förändringar har skett på sista tiden i matrix Online, spelat det sen det släpptes, spelade även lite på betan, ännu inte tröttnat på det, men verkar som om endel slutar spela! låt det inte hända, matrix online är ett mycket bra spel.

Alla som börjar tröttna på ganska vanliga MMORPG spel, tröttna inte helt.
Matrix: Online finns, som inte är likt något annat MMORPG spel, har du sett de 3 matrix filmerna, och du gillade dem, var med i spelvärlden Matrix: Online och spela vidare ett slut efter tredje filmen!

www.thematrixonline.com för mer information

Finns att beställa på
www.gameshop.se
www.discshop.se
www.megastore.se
bara några förslag!

Det är ett MMORPG spel i Matrix värld, där du och dina vänner kan ha så mycket underhållning så ni drunknar

Månads paymenten är ingenting i jämförelse med vad du får för det du betalar.!

Du kan även se sidorna
http://matrix.ogaming.com/
http://mxovault.ign.com/
För lite extra information så som Screenshots, lite mer 'knowledge' utöver spelet. Hoppas vi ses där

Inaktiv

Förändringar har skett på sista tiden i matrix Online, spelat det sen det släpptes, spelade även lite på betan, ännu inte tröttnat på det, men verkar som om endel slutar spela! låt det inte hända, matrix online är ett mycket bra spel.

Alla som börjar tröttna på ganska vanliga MMORPG spel, tröttna inte helt.
Matrix: Online finns, som inte är likt något annat MMORPG spel, har du sett de 3 matrix filmerna, och du gillade dem, var med i spelvärlden Matrix: Online och spela vidare ett slut efter tredje filmen!

www.thematrixonline.com för mer information

Finns att beställa på
www.gameshop.se
www.discshop.se
www.megastore.se
bara några förslag!

Det är ett MMORPG spel i Matrix värld, där du och dina vänner kan ha så mycket underhållning så ni drunknar

Månads paymenten är ingenting i jämförelse med vad du får för det du betalar.!

Du kan även se sidorna
http://matrix.ogaming.com/
http://mxovault.ign.com/
För lite extra information så som Screenshots, lite mer 'knowledge' utöver spelet. Hoppas vi ses där

Medlem

Hur mycket kostar det i månaden?

1
Skriv svar