Medlem

Bah! Minnies Naglfar ser iaf ut som moderskeppet i Homeworld

signatur

Being sober on a bus is, like, totally different than being drunk on a bus.
-Ozzy Osbourne

Medlem

Äh, Brutix och Dominix är ju de fetaste skeppen! Har haft en dominix som bakgrund på min laptop sen jag köpte den!

Medlem
Skrivet av Pr1ntscreen:

Äh, Brutix och Dominix är ju de fetaste skeppen! Har haft en dominix som bakgrund på min laptop sen jag köpte den!

Men det är ju bara för att du e en nörd

Inaktiv

Hur fixar man olika versioner på skepp. Jag har en Vexor nu men såg att det finns olika "faction" versioner. Hur fixar man såna?

Slaget: Team FZ

Offers från agenter.

Medlem

Så grinda på med missions från din agent och så kanske du får ett erbjudande om ett sånt skepp.

Inaktiv
Slaget: Team FZ

Krävs dock ganska många Loyalty Points för de där skeppen + att du ska såklart köra missions mot rätt faction. Kolla på http://eveinfo.com/offers/

Inaktiv

mm man har fan ingen koll på factions å agenter etc i EVE.

Medlem

Jag orkar inte grinda missions :/

Medlem
Skrivet av Qth:

Pfff, minmatar har coolaste skeppen!

Breacher, Probe, Bellicose, Typhoon. Yep, helt klart snyggast :dead:

signatur

yolo

Inaktiv

hm som caldari kille själv va ska du me drones till kör rockets å missiler så klarar du dej fint.

O jo vänta lite med battleships planerna

Du behöver en del electronics /shield skills uppskillade en mer vana hur du lirar med skeep generelt innan du hoppar in i ett bs.

De massor som ja sett som hoppat direkt in i bs å sen kört mission lvl 4 förlorat 1-10 bs pga deras skills inte var höga nog

De inte bara ship skills å gun skills som ska vara uptränade utan de är mer skills som krävs för att du ska klara dig i Battleship fights

Medlem

Ähh ska man med battleships för?
Kan flyga dom men använder de fan inte..
Någon måste ju panga alla små dessutom. Flyger harpy och crow endast

Inaktiv

Ja gillar mina BS

Medlem

Såg skönaste killmailet här om dagen.. En i alliansen dödade en Ferox med en Tristan.
För er som är taskiga på namn: Ferox = Caldari Battlecruiser. Tristan = Gallente Frigate.
Så visade det sig att BC piloten som blev pangad va svensk till och med

12
Skriv svar