Svenskt merc Corp

Medlem

Payback eller?

signatur

ugga bugga über hauling lugga

Inaktiv

De vetefan, kul iaf?:)

Medlem

"if thats you thing, sure"

signatur

ugga bugga über hauling lugga

Inaktiv

ja de förklara krig mot oss & vi har kul

och uppdatera ert killboard med alla losses ni haft mot oss ;p och inte bara killen du tog idag hehe

i rest my case

Inaktiv

Gatecamping är rätt tråkigt håller jag med om. Men jag tycker dock inte att det är något fel att ganka industrials vid gates. Är de där utan någon form av backup så får de allt ta och skylla sig själva. Särskillt om de nu autopilotar genom low-sec.

Low-sec heter low-sec av en anledning - att det är riskfyllt, och det bör det fortfarande vara.

Nu med revelations så är det lättare för folk att ta sig omkring i low-sec, men om man verkligen vill så kan man få tag på folk som flyger annat än indys också. Men har man en scout med sig så är man mycket säkrare.

Medlem

släpper ni in en rookie ? som jag? hehe.. ska spela min 14-dagar sen ska jag skaffa 30-dagars

signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Generellt vill de flesta corpen inte ha folk som är för "unga" konton. Sen så skall man inte va för snabb att hoppa med ett corp, finns lite att kolla på först. Tillgång till 0.0 rymd, egen station, stabil ekonomi, hur corp ersätter förlorade skepp osv. osv.

signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Tillgång till 0.0 rymd, egen station. w00t ?

Stabil ekoonomi: Ja!

signatur

Medlem
Skrivet av Fanster:

Tillgång till 0.0 rymd, egen station. w00t ?

Stabil ekoonomi: Ja!

Alltså, jag tror han menar corpens tillgång till 0.0-rymd, om corpen har stationer och och corpen har bra ekonomi

Medlem

jaha.. då missuppfattade jag det hela :$ hehe, men finns det någon corp som har det då ? Tillgång till 0.0 rymd, egen station.

signatur

Medlem
Skrivet av Fanster:

jaha.. då missuppfattade jag det hela :$ hehe, men finns det någon corp som har det då ? Tillgång till 0.0 rymd, egen station.

joo, det finns ett stort antal, dock så har ju alla olika krav på vilka som får bli medlemmar osv.

signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Tjohoj funderar på att starta upp med EVE när min dator slutar vara paj. Har precis lärt mig använda assault frigs riktigt dugligt, lvl 5 assault frig med bra med support skills, tror jag, det var ett tag sen sist. Undrar mest om ni har plats för en till samt huruvida era småskepp är normala frigs eller t2?

signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

12
Skriv svar