Utvecklarna förklarar MAG
De nämnde iof att de arbetat hårt för att få 30-40 FPS, så lagg bör inte vara ett problem.
Du vet tydligen inte vad lagg innebär. Lagg och antal FPS är inte samma sak. När man "laggar" så gör man det för att ens ping är för hög/ens internethastighet är för låg, dvs. allt du gör blir försenat.
Om man däremot har för låg FPS så hackar spelet (det brukar märkas både i bildantalet och ljudet).
Hacka != Lagga
Ser riktigt bra ut, om spelet blir bra så lär sony ha en grym konsollsäljare i sina händer. Men jag hoppas verkligen slutresultatet blir bra, hoppas.....
Ps. Hoppas dem lägger mycket tid på vapen ljuden, som i t.ex Bad Company där ljuden var grymt bra. I krigsspel så är ljuden för mig nästan det viktigaste av allt för känslan. Så dåliga vapen ljud är nästan en dealbreaker för mig... Kolla bara ljuden i QuakeWars, sämsta vapenljuden i nåt spel någonsin... usch.
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Som andra skrivit, ser lovande ut. Hoppas Zipper Interactive lyckas få till ett kul gameplay. Ju mer man ser av spelet så ökas intresset en aning.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.