Gigabyte GeForce GTX 460 1GB ?

Medlem
Gigabyte GeForce GTX 460 1GB ?

kan jag maxa Bfbc2 me detta grafikkort? Tipsa gärna om du har ett annat prisvärt grafikkort.

Ja. Men du behöver även en bra processor för att kunna "maxa" BF:BC2.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Posta gärna hela datorns spec.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Lånar denna tråden lite, kan man maxa bfbc2 med detta bygget [http://img819.imageshack.us/img819/7372/datorh.png]


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

ja.. bad company 2 har bra grafikmotor så det är inge probbs.

Medlem

Raedon 6000 serien lanseras i november Vänta in den, den kommer bli riktigt maffig.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Och efter HD 6000-serien kontrar Nvidia med något värre etc.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Och efter HD 6000-serien kontrar Nvidia med något värre etc.

Som är ännu dyrare så man måste vänta ännu längre för att priset skall sänkas och när det äntligen sänkts lanserar de en ny produkt.

De e fanemej ingen ide och vänta ju


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av 73mpl4R:

Och efter HD 6000-serien kontrar Nvidia med något värre etc.

Som är ännu dyrare så man måste vänta ännu längre för att priset skall sänkas och när det äntligen sänkts lanserar de en ny produkt.

De e fanemej ingen ide och vänta ju

Nä, köp det bästa/mest prisvärda kortet för stunden och var glad! Det kommer hela tiden nya.

Medlem

Köpte det kortet igår... Enda nackdelen jag upplevde var att den var liiiite större än vad jag trodde och var tvungen att flytta över allt innehåll till en ny större burk:P

Maxat bf:bc2 och starcraft 2 utan problem! Hade ett Nvidia gt230 innan å i jämförelse.. HELT värdelöst;)

Satsa på det enligt mig! oavsett så kommer dett alltid att komma nyare bättre grejer efter att du köpt det du vill till din dator! Om du inte vill uppleva detta... köp en konsol...

Medlem
Skrivet av skizzofreniac:

Köpte det kortet igår... Enda nackdelen jag upplevde var att den var liiiite större än vad jag trodde och var tvungen att flytta över allt innehåll till en ny större burk:P

Maxat bf:bc2 och starcraft 2 utan problem! Hade ett Nvidia gt230 innan å i jämförelse.. HELT värdelöst;)

Satsa på det enligt mig! oavsett så kommer dett alltid att komma nyare bättre grejer efter att du köpt det du vill till din dator! Om du inte vill uppleva detta... köp en konsol...

Så du köpte 460? Kan du mäta hur långt det är? Köpte precis två stycken men ett ganska litet chassi. Läste nånstans att korten bara var 21cm långa. Men detta kanske är fel?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Vilket chassi har du?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Fractal Design R3
[http://www.inet.se/artikel/6900680/fractal-design-define-r3-s...]
:/ Såg ganska litet ut på bilden iaf.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

1
Skriv svar