Ni vann Sidewinder-möss

Robot
Ni vann Sidewinder-möss

Woohoo jag vann ett pris i en tävling har inte hänt mig på mycket länge. Kanske borde köpa en triss lott idag också.

Tack FZ!


signatur
Medlem

Grattis


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Grattis till alla er som vann!

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Woohoo jag vann ett pris i en tävling har inte hänt mig på mycket länge. Kanske borde köpa en triss lott idag också.

Tack FZ!

haha grattis! hoppas fan det e min tur snart

och grattis till alla andra

Inaktiv

bah vinner aldig

Medlem
Medlem

Grattis alla vinnare!

Medlem

Grattis till vinnarna.

Medlem

Blev utan vinst den här gången också. Inget att hänga läpp för dock. Stort grattis till er som kammade hem priserna.

En nyfiken fråga i samband med tävlingarna: Hur många svar brukar ni få in på ett ungefär?

Medlem

Bah, men grattis ändå ni som vann. Står ni med ansvar att återkomma med åsikter. Är den värd att byta ut sin gamla, fullt fungerande mus med?


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Grattis till vinnarna men fasen också att man inte vann jaha då får väll min Cooperhead vara kvar ett tag till.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jaja - grattis till vinnarna. Det kommer fler tävlingar, hoppas man vinner nån gång!


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

Hade gärna velat veta vad vinnarna skrev som fritextsvar. Grattis till er som vann.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv

Grattis till er som vann!

Medlem

Sweet!
Trevligt att vinna en ny mus, har varigt sugen på skaffa ny mus ett tag nu och ha min nuvarande Mx518 till min laptop

tack tack FZ


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

jävla skit då =( jag som behöver en ny mus. den jag har just nu är 5-6 gammal om inte äldre

Medlem

Hade kunnat mördat någon för att få en sån här mus.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

jag måste säga ett stort tack till juryn
har tävlat en del här men äntligen en vinst man tackar och grattis till er andra vinnare

Medlem
Skrivet av Sc00pii:

Hade kunnat mördat någon för att få en sån här mus.

Ja du får plocka en av de andra 6 vinnarna, mitt liv eller råtta får du i alla fall inte!

Förväntade inte mig vinst men där ser man... sist jag vann något var när jag var 8 år eller något. Vann en pokémon film med "Entei" eller något.

Till resten av er, lycka till nästa gång i alla fall! Ni har åtminstonne inte gått om miste av något, en tävling kostar i alla fall inte pengar.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Woohoo jag vann ett pris i en tävling har inte hänt mig på mycket länge. Kanske borde köpa en triss lott idag också.

Tack FZ!

Dito! Har ansvaret för jobbtipset denna vecka, undrar om kvoten är fylld eller om flytet fortsätter? 8)

Ja, det var fan ett oväntat och glatt mail man fick i lådan idag!

:heart: FZ!!!


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem
Skrivet av Oddman:

Hade gärna velat veta vad vinnarna skrev som fritextsvar. Grattis till er som vann.

Det är nog lika bra att det inte skrivs ut. Folk brukar gnälla hiskeligt mycket om att vinnarsvaren inte alls är lika bra/seriösa som deras

Grattis till vinnarna. Fragga fritt!

Medlem

Jag vann!!! Gött! Vad jag ska göra med priset? Spela så
musmattan glöder så klart!

Medlem

grattis alla!!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Fan vann inte igen!

Medlem

Undrar om man kommer vinna någon gång överhuvetaget, känns som jag har den bästa motiveringen och alla rätta svar varje gång?
Jag vill veta vinnarnas MOTIVERINGAR !

1
Skriv svar