BF2 startar inte

Inaktiv
BF2 startar inte

Alltså vad fan handlar det här om. Jag kan inte ens starta spelet. Utan att ha installerat en ända uppdatering startar inte spelet direkt efter installation.

Har följt precis varje steg i FAQ men inget fungerar. Någon som har varit med om detta innan?

Har:
2.4 ghz dualcore
NVIDIA GeForce 8800 GTS
2gig ram
Microsoft Windows XP Professional Service Pack 2 (Build 2600)SB X-Fi Audio [9C00]

Vad är problemet? Ska man inte få spela ett spel man har köpt...

signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Installera uppdateringarna och återkom. Många uppdateringar innehåller bugfixar som har med hårdvaran att göra ju

signatur
Inaktiv

Jag har självklart installerat uppdateringarna också fast utan resultat. Vad jag menar är att utan att ha installerat någon mod eller uppdatering fungerade inte spelet från början.

Man tycker att man bara skulle behöva trycka in spelet installera och börja lira.

signatur

Inaktiv
Skrivet av eDy:

Jag har självklart installerat uppdateringarna också fast utan resultat. Vad jag menar är att utan att ha installerat någon mod eller uppdatering fungerade inte spelet från början.

Man tycker att man bara skulle behöva trycka in spelet installera och börja lira.

Du har säkert provat det mesta. Men gör det du inte gått igenom.

[http://electronic-arts-help.blogspot.com/search/label/Crashguide
"CrashGuide"]

Inaktiv

Ok, ska testa!

signatur

Inaktiv

Tyvärr så fungerade inget, har läst runder lite och kommit fram till att det kanske beror på att jag har Dual Core? Tycker dock det är konstigt för hur många tusen fler borde det inte finnas som spelar BF2 med Dual Core?

Ska ju finnas någon patch för det...

signatur

1
Skriv svar