Finns 8800GT i lager någonstanns?

Inaktiv
Finns 8800GT i lager någonstanns?

Finns 8800GT i lager någonstanns?


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Medlem

Nä, men du får boka kortet från typ db dom skulle få in nya nu på torsdag.

Hur fixar man det om man ska fixa det till jul, tro? :-/


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem
Skrivet av Darkside666:

Hur fixar man det om man ska fixa det till jul, tro? :-/

HAr du tur finns de i någon insnöad lokal butik

nj
Medlem

Letar runt bland alla butiker och hoppas på att någon visar något i lager, fast risken är väl att det blir överpris då.
Annars så är nog risken att de flesta är uppbokade så fort de dyker upp rätt stor.

Inaktiv

Beställde två stycken 512 SLI från dustin home i måndags, fick ett mail nu på att de förmodligen kommer till mig på onsdag, så om du beställer nu får du förhoppningsvis hem det i veckan, men det gäller nog att vara snabb för de går åt som smör i solsken

Medlem

datorbutiken får in Asus 8800GT TOP 512 MB 28/12!!!
Det kortet är klockad rätt mycket högre än andra GT kort tror det var 700mhz core och 2.0ghz på minnet!!

Det kostar 2300kr och har 3 års garanti om jag minns rätt

Låter inte helt fel visst8)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Jag har också beställt 8800GT TOP kortet från Dustin, borde fått det i fredags (14/12) men det hände inte, hoppas att det ankommer idag då.

Medlem

jag vet var det finns i lager! ett Albatron för 2495kr. inte det billigaste men det finns i lager, frågan är ju vad man är villig att betala för att få det. är det inte värt 2-300 mer om du får det med en gång?

Medlem

Skrev tidigare att jag beställt ett 8800GT TOP kort men fick idag ett mail från dustin när dom säger att sändningen är försenad till mitten av Januari och det orkade jag inte så jag bytte från Asus GeForce 8800GT TOP 512 MB till ett XFX GeForce 8800GT 512MB. Ska få det imorn, men nu får vi väl se.

Inaktiv

Verkar dött att beställa 8800gt från DB jag tror att någon på något lager hatar DB och låter alla andra handlare få sina kort i första hand.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Dustin har ju det nya 8800GTS 512 på lager som jag ska iförskaffa

Medlem

Kan hämta ut mitt idag kl. 16:00 Asus 8800GTS 512MB. \o/

Fick det som ersättningskort för mitt gamla Asus 7800GTX TOP hade gått sönder, lagom tills de nya GT/GTS korten kom, kan inte bli bättre.

Inaktiv

Just nu så har Komplett.se 8800GT i lager, länker under:

[http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=343813]

Inaktiv

Lättast är väl att ni kikar in på prisjakt.se. Där ser ni lagerstatus och det finns en del 8800GT i lager, dock inte till särskilt förmånliga priser. Det enda "nya" graffekortet som ligger hyfsat rätt i pris är HD3850 där tillgången verkar vara god, och efterfrågan liten?

Jag själv väntar nog till efter nyår då efterfrågan minskar och tillgången ökar = billigare priser

Medlem

Fick mitt 8800 GT igår, hoppas det får plats i datorn bara, är ca 3cm längre än det som sitter i.

1
Skriv svar