Lunarstorm's nya menyer = bg eller vad?

Inaktiv
Skrivet av denbästaantisocial:

ok, trevlig läsning - men ingen förstår något. jag är 27, loggar in på lunarstorm ibland. jag är lika seriös där som här, jävlas bara med folk för mitt eget nöjes skull. det här blev en alltför förutsägbar tråd, jag hade hoppats på bättre. moderator kan antingen låsa eller ta bort detta skit. trist men så är det. gl alla, eran dag kommer också.

haha spot on.

signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av denbästaantisocial:

jag är lika seriös där som här, jävlas bara med folk för mitt eget nöjes skull. det här blev en alltför förutsägbar tråd, jag hade hoppats på bättre. moderator kan antingen låsa eller ta bort detta skit. trist men så är det. gl alla, eran dag kommer också.

Jag har inte uppfattat dig riktigt som du skriver ovan* men varför skulle du vilja "jävlas" med folk bara för att roa dig? Har du så tråkigt i ditt liv?

Jag blir dessutom less på folk som gör dumma trådar och sedan vill att en mod skall låsa dem så fort alla inte håller med... det händer mer och mer tycker jag.

Är man 27 har man inte på lunarstorm att göra om man inte är utvecklingsstörd imo.

*Alltså... jag har inte uppfattat dig som någon som jävlas hela tiden - antingen är du dålig på att jävlas eller också har du en skev självbild.

jag tror du har rätt i det där med utvecklingsstörd, fast bakvänt. och jag önskar att det handlade om självkänslan - det hade jag kunnat ta. en skev självbild hade också funkat.

men iaf, vi är ju friska och välmående allihopa - grattis till oss.

Inaktiv

DET BOR EN GÖRAN I DIN MUN

Medlem

dååååligt, lunar is teh shiet!

Inaktiv
Skrivet av abz:

DET BOR EN GÖRAN I DIN MUN

word...

12
Skriv svar