Ny MP-bana för S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

Robot
Ny MP-bana för S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

Jag älskar stalker...jag väntar till den 25:e då jag har råd med nytt grafikkort...8D

Medlem

Fett najs. Multiplayer I STALKER har alltid varit fränt.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Denna banan är sjukt nice

Medlem

Tycker spelet va på tok för buggigt och jävligt svårt att träffa på långt avstånd för att orka spela, men bortsett från detta så tror ja nog att spelet kan vara toppen.

Medlem

Sweet! Ska köpa ett S.t.a.l.k.e.r (jäkla namn)-paket nu när jag har en uppgraderad burk så att man kan köra spelet utan lagg!

Medlem

De får gärna göra spelet spelbart innan de släpper godis.

Spelet kraschar hejdlöst för mig hela tiden.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Jag fattar inte vad man skall göra när man kommer ut utanför basen, jag bara springer in i något osynligt och dör.

Jag gissar att jag måste läsa eller utforska lite först, hehe.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av b0ne:

Jag fattar inte vad man skall göra när man kommer ut utanför basen, jag bara springer in i något osynligt och dör.

Jag gissar att jag måste läsa eller utforska lite först, hehe.

Testa manualen som du fick med när du köpte spelet.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av b0ne:

Jag fattar inte vad man skall göra när man kommer ut utanför basen, jag bara springer in i något osynligt och dör.

Jag gissar att jag måste läsa eller utforska lite först, hehe.

ta fram en skruv och kasta framför dig, tror den ligger på 6an. om det inte händer något med skruven kan du gå fram utan fara. men du borde se att det är anomalies lite här och där. och du hör att det piper när du närmar dig dem.

Medlem

MP? Det har jag då aldrig haft tid för i Stalker. Är på tok för upptagen med SP-delen

Medlem

jag har helt missat nya stalker eftersom jag tyckte orginalet var en stor besvikelse... är det värt att testa det här eller?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

nya mp-banan kanske inte är vad du ska testa clear sky för. och om du inte gillade originalet så är nog inte clear sky att rekommendera. men om du vill ge det en chans så bör du. det är riktigt roligt.

Inaktiv

Varfört göra MP banor när dom ka göra patchar? Och varför ens ha med MP i ett spel som detta, det är ju SP ut genom öronen.

Medlem

Har aldrig provat MP i orginalet, ser ingen vits med det eftersom SP-delen är så pass bra. Har iofs inte kunnat fortsätta med SP-delen sen jag bytte dator och fick Vista vilket är fruktansvärt irriterande.


signatur

.slanger

Medlem
Skrivet av ShellmanDeluxe:

Jag älskar stalker...jag väntar till den 25:e då jag har råd med nytt grafikkort...8D

Köpt ATI 4870 billiga kort och jag kan maxxa stalker utan problem. Har inte kraschat en enda gång för mig , dock kör jag i XP vene om jag vågar byta till Vista , jag är ganska långt inne i spelet.

Medlem

Vill ha en patch istället.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av bf07:

Varfört göra MP banor när dom ka göra patchar? Och varför ens ha med MP i ett spel som detta, det är ju SP ut genom öronen.

Tror du det är samma folk som bygger banor som bråkar med kodandet till patcharna eller? Knappast. Det är väl bara bra att se en så stor del av teamet som möjligt fortförande jobbar på att förbättra Clear Sky?

lwf
Medlem

Precis som SoC så är multiplayer-funktionen ett skämt och det kan diskuteras om man ens kan kalla det spelbart.

Medlem

clear sky var det första spel jag installera efter jag satt ihop min nya burk och installera vista, riktigt snyggt i dx10 och roligt gameplay.


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Inaktiv

Jag spelar MP-delen före SP-delen pga spelet flyter på mer i MP, tack vare att det inte finns några AI's eller andra resurs-krävande saker. Tycker att Clear Sky har den allra starkaste och mest spelbaraste multiplayer-delen av alla spel som finns ute på marknaden just nu. Sjukt beroendeframkallande och valmöjligheterna ska man inte ens gå in på.

Gillar dock ej den nya banan som de har släppt, utan Abonement Depot nått är min favorit. Älskar o smyga på mina byten Jag fattar inte varför multiplayer-delen är ett skämt, lwf. Berätta.

1
Skriv svar