FZ High Score säsong 6 – var med från start!

Inget speciellt egentligen

Medlem
Inget speciellt egentligen

Spelandet har legat på en låg nivå länge nu. Jag klarade av Dead Space 2 ganska nyligen. Det var rikgt bra utom sista biten när man blev jagad av en varelse som inte gick att döda. Jag var tvungen att så fort som möjligt hasta igenom korridorerna. Trist när utvecklarna förstör sista biten av ett spel. Det händer alltför ofta att de försöker göra något annorlunda än övriga spelet och det blir bara pannkaka. Så från att vara en femma i betyg blev det fyra.

Sedan då... lite Ilomilo men inte mycket. Lite Dragon Age II men inte mycket. Lite Alien vs Predator men inte mycket. Pyttelite Opf. Red river. Jag påtar i trädgården istället.

Väntar in något bra spel att fastna för, när kommer det? Portal 2, vill jag spela men inte ge så mycket pengar för det. Jag tyckte Portal var ganska rolig men inte överväldigad. Gammal i gamet känns det som jag redan sett idén tidgare (Commodore 64-/Spectrum-tiden.)

The Witcher 2 är ju på gång och ettan var ju sååå bra.

#blogg

Titel

Portal Blev en glad överraskning i the Orange box, ca 400 riksdaler för stand-alone av samma koncept var enligt mig inte värt pengarna.

Rota lite i lådorna efter gamla spel som kan driva tiden tills The Witcher 2, Skyrim, L.A.Noir etc. Bry eder inte om Portal 2 tills priset gått ner.

Jag rekomenderar en ny genomspelning av Neverwinter Nights 2, Jämföra skägg med Kelgar Ironfist igen.

Du gör rätt i att påta i trädgårn, nu är det hög tid att städa upp så man kan lata sig i en ren och fin grönska när sommaren kommer.

signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar