Se ökenstriderna i Battlefield 3

Robot
Se ökenstriderna i Battlefield 3

Pansarfordonsfest när Dice visar ett långt och actionfyllt uppdrag bland sanddynerna.

#electronic-arts, #dice, #battlefield-3


Medlem
Se ökenstriderna i Battlefield 3

Inte ofta man sitter ensam framför datorn och säger "Herre jävlar!" högt för sig själv.

Medlem

DICE IS NICE!

Inaktiv

jag hade hoppats få se infanteri ist för pansarvagnsdivision :/ sedan, blir det här att man kan gå överallt i stora banor med verkligare strider, så då blir det köp. har förbokat collectors edition, men är beredd o avbokade det när som helst.

Ish
Medlem

Dice är verkligen något Svenskarna kan vara stolta över


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Detta var inte samma clip som streamades. Han blev träffad betydligt mindre och använde värmekameran inne i basen. Fan så NAJS!!!

Medlem

Snälla Dice, gör en ArmA-klon. Snälla?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av kaem79:

jag hade hoppats få se infanteri ist för pansarvagnsdivision :/ sedan, blir det här att man kan gå överallt i stora banor med verkligare strider, så då blir det köp. har förbokat collectors edition, men är beredd o avbokade det när som helst.

De ska visa up MP-delen senare ikväll tror jag. Blir nog mer infanteri där.

Medlem

Ljuden e så jäla bra!!!!!


signatur

Meep!

Medlem

Asså.. fick fan rysningar. Tack dice <3
Längtar bara mer och mer och mer efter detta spel! När kommer betaaa!?!? Vill spela nu!

Medlem

Ser ut att bli riktigt mysigt som single-player-spel.

I multiplayer tycker jag att hela konceptet bakom battlefield har varit riktigt trasigt ända sen 1942...

Medlem

Ser underbart ut, MEN ska Dice lyckas med det de aldrig lyckats med förut, balansera flyg och helikoptrar vs stridsvagnar och AA på ett kul sätt?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Ser underbart ut, MEN ska Dice lyckas med det de aldrig lyckats med förut, balansera flyg och helikoptrar vs stridsvagnar och AA på ett kul sätt?

Rätt enkelt i min bok: ta bort jetflygplanen bara. De har ändå inget att göra på så små banor som det här ändå rör sig om. Jo, jag vet att ökenbanan i filmen tar fem minuter att köra tvärs över, men många moderna jaktflygplan kräver 1,5-2km bana bara för att lyfta!

Medlem
Skrivet av 2infinity:

Asså.. fick fan rysningar. Tack dice <3
Längtar bara mer och mer och mer efter detta spel! När kommer betaaa!?!? Vill spela nu!

Spelet ser ju sjukt ut! .. såg det live igår... aldrig tidigare tappat hakan så länge, förr

Det ska släppas den ( 25;e Oktober )
Och betan är beräknat att komma i september sa dom!

+ att det står på facebook "Battlefield 3 LIVE from E3" - Tuesday, June 7 at 1:15 pm .. måste alltså betyda kvart över 1 idag då (13:15) ?

Medlem
Medlem

Det ser riktigt lovande ut. Blir att förboka nu när dom släppt ett officiellt släpp datum.

Medlem

Å jävlar vad brutalt snyggt spelet är!
Jag vill fan jobba på DICE.


signatur

Have a good time!

Inaktiv
Skrivet av Mats Nylund:
Skrivet av Wardancer:

Ser underbart ut, MEN ska Dice lyckas med det de aldrig lyckats med förut, balansera flyg och helikoptrar vs stridsvagnar och AA på ett kul sätt?

Rätt enkelt i min bok: ta bort jetflygplanen bara. De har ändå inget att göra på så små banor som det här ändå rör sig om. Jo, jag vet att ökenbanan i filmen tar fem minuter att köra tvärs över, men många moderna jaktflygplan kräver 1,5-2km bana bara för att lyfta!

Jag vet inte om du riktigt förstod vad som visades?
Det va inte konsol versionen utan pc versionen och om du har spelat bf2 som jag tvivlar på efter det du nyss skrev så kan jag upplysa dig om att banorna i bf3 kommer vara lika stora som i bf2 och banorna (med FLYG) i bf2 va perfekta.

Sen om du försökte köra flyg på dom med mus är inte mitt problem..
Fråga dom "elit piloterna" i bf2 och alla bf spel (utom bfbc spelen) så får du nog reda på att många (inte alla) säger samma sak. Dvs, banorna är perfekta.

Ta inte bort flyg, har nog av såna spel (med the infantiry and teh tanks )

Fråga till er fz are:

Vad tror ni btw system req blir för det här muskel paketet grabbar?


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Ta bort flygplan och spelet sjunker direkt med 30% i rolighet.

Fan flygplanen är ju bland det roligaste i BF2, jämt det jag brukar använda när jag lirade det!


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av 2infinity:

Asså.. fick fan rysningar. Tack dice <3
Längtar bara mer och mer och mer efter detta spel! När kommer betaaa!?!? Vill spela nu!

Spelet ser ju sjukt ut! .. såg det live igår... aldrig tidigare tappat hakan så länge, förr

Det ska släppas den ( 25;e Oktober )
Och betan är beräknat att komma i september sa dom!

+ att det står på facebook "Battlefield 3 LIVE from E3" - Tuesday, June 7 at 1:15 pm .. måste alltså betyda kvart över 1 idag då (13:15) ?

1:15pm PDT ja... Det betyder runt 22:15 här i Sverige.

Medlem

Flygplan är trevligt men då måst de balanseras som sagt. Inte ha 15 bomber (BF1942 style) utan de måste återvända till bas för att fylla på bomber och flares. Samt AA måste finnas på ett flertal platser, gärna mobila sådana med etc.

Flyg ska vara starka, men de ska också vara begränsade de ska inte kunna cirkla permanent och bomba sönder allt en hel match.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Red_Gr3mlin:
Skrivet av Mats Nylund:
Skrivet av Wardancer:

Ser underbart ut, MEN ska Dice lyckas med det de aldrig lyckats med förut, balansera flyg och helikoptrar vs stridsvagnar och AA på ett kul sätt?

Rätt enkelt i min bok: ta bort jetflygplanen bara. De har ändå inget att göra på så små banor som det här ändå rör sig om. Jo, jag vet att ökenbanan i filmen tar fem minuter att köra tvärs över, men många moderna jaktflygplan kräver 1,5-2km bana bara för att lyfta!

Jag vet inte om du riktigt förstod vad som visades?
Det va inte konsol versionen utan pc versionen och om du har spelat bf2 som jag tvivlar på efter det du nyss skrev så kan jag upplysa dig om att banorna i bf3 kommer vara lika stora som i bf2 och banorna (med FLYG) i bf2 va perfekta.

Sen om du försökte köra flyg på dom med mus är inte mitt problem..
Fråga dom "elit piloterna" i bf2 och alla bf spel (utom bfbc spelen) så får du nog reda på att många (inte alla) säger samma sak. Dvs, banorna är perfekta.

Ta inte bort flyg, har nog av såna spel (med the infantiry and teh tanks )

Fråga till er fz are:

Vad tror ni btw system req blir för det här muskel paketet grabbar?

Det spelar ju lite roll där. Är spelets grafikmotor bra så behöver man kanske inte ha en dator för 20 tusen. Tex GTA 4 motorn sög.. = man måste ha en sån jävla dator för att klara spela det spelet med hög fps.

Men vi får väl se


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Måste vara den snyggaste grafikmotorn som existerar idag. Ser äckligt snyggt ut. Diggar även det metalliska ljudet då pansarvagnen blir träffad av kanoner och raketgevär.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skrivet av Red_Gr3mlin:

Jag vet inte om du riktigt förstod vad som visades?
Det va inte konsol versionen utan pc versionen och om du har spelat bf2 som jag tvivlar på efter det du nyss skrev så kan jag upplysa dig om att banorna i bf3 kommer vara lika stora som i bf2 och banorna (med FLYG) i bf2 va perfekta.

Sen om du försökte köra flyg på dom med mus är inte mitt problem..
Fråga dom "elit piloterna" i bf2 och alla bf spel (utom bfbc spelen) så får du nog reda på att många (inte alla) säger samma sak. Dvs, banorna är perfekta.

Ta inte bort flyg, har nog av såna spel (med the infantiry and teh tanks )

Fråga till er fz are:

Vad tror ni btw system req blir för det här muskel paketet grabbar?

Jag har först och främst spelat BF2, och jag tyckte verkligen inte planen tillförde mycket. Snarare fick de spelet att tappa ännu mer fokus (som om det inte är ett problem även i banorna utan plan).

Jag tror att felet med battlefield är inställningen att alla ska ha sina bäbisar. Ta inte bort planen, för då blir en del av spelarna ledsna. Ta inte bort snipern, för då blir andra sura. Ta inte bort möjligheten att godtyckligt byta fordon, o.s.v.

Näe dice, så gör man inte världens bästa multiplayerspel. Skit i vad fansen säger och gör bra istället.

Medlem

Äckligt mycket stämning!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Det är ett krigsspel, i krig ingår flygplan. Eller? Jag tycker då planen passade mycket bra in. Och det roligaste med Bf2 för mig och några polare är just att flyga.


signatur

The King is Back

Medlem

Herregud vad läckert!
Detta är ett givet köp!!!

Medlem
Skrivet av Mats Nylund:

Rätt enkelt i min bok: ta bort jetflygplanen bara. De har ändå inget att göra på så små banor som det här ändå rör sig om. Jo, jag vet att ökenbanan i filmen tar fem minuter att köra tvärs över, men många moderna jaktflygplan kräver 1,5-2km bana bara för att lyfta!

Jasså gör de?
Hangarfartyg någon?

Medlem

Helt otroligt att vissa orkar gnälla här redan innan de ens är släppt. Och gör ett bättre spel själva. Respekt till de som utvecklat detta spel. Ingen som tvingar er att köpa detta spel, eller?

Galet bra jobbat Dice!!

123
Skriv svar