L.A Noire - Hög igenkänningsfaktor?

Medlem

De härliga grabbarna på ctrlaltdel-online.com har även de gjort en "illustration" av L.A Noire.

[ia=27384; large]

"Good job Cole! Now go and interrogate 5 loosely connected people about the murder until they all give flimsy alibis, then accuse the guy from heroes because his eyes moved slightly while he talked."

Ligger en liten poäng i sista citatet jag tog med, men gillar trots det L.A Noire.

Slutligen, Cole Phels är bipolär.

"Looks like i made a misstake"

Tänk om andra kunde backa ur en sådan grov anklagelse så enkelt.

Och slutligen, var det bara jag som relaterade till l.a noire när man såg kungen förneka strippklubbsbesök?

Han visade alla de klassiska tecknen man lärde sig i l.a noire. Blicken vandrar iväg, han uppträder nervöst, vägrar titta en i ögonen osv.

#blogg

Medlem

Kungen ljuger betydligt sämre än samtliga b-skådisar i LA Noire :).

Medlem

Tycker iof skådisarna i L.A Noire är sjukt bra. De flesta är ju inte ens b-skådisar :P.
Men jag förstår din poäng.

Medlem

Greg Grunberg är ju med i LA. Noire och han är ingen B-skådis. Det är han som spelar Hugo Moller. Han har varit med i bl.a. serien Heroes där han spelade Matt och haft lite småroller i många andra TV-serier.

Medlem

Haha, humor på hög nivå.
Det påminner mig om jag borde ta upp spelet igen, jag har inte spelat klart det än, har inte haft tiden.

Medlem

Samma här, är i slutet någnstans på Arson-avdelningen.
Dessutom har jag fått nya cases genom den dlc som kom på köpet.

Medlem

Vart kan man se klippet av kungen?

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Jäklar, en spoiler, kan man spela spelet nu!?

signatur
1
Skriv svar