Heroes Of Newerth (HON), Beta Keys

Medlem

Har också hängt på playstar i två dygn nu.. inget funkar. Så om någon vänlig själ skulle orka slänga iväg en nyckel till arkhanari@gmail.com skulle jag bli grymt tacksam.

Inaktiv

Ingen som har en beta key över? Pma mig om någon vänlig själ har någon

Inaktiv

Ingen som har en beta key över? Pma mig om någon vänlig själ har någon

Medlem

Hej på er allihoppa.
Jag har jagat frenetiskt efter en HoN beta key och skulle vara väldigt tacksam om någon kunde PM eller skicka den till mitt email illiry@hotmail.com

Tack

Inaktiv

Hej, kollat runt över hela google efter en nyckel nu, kan inte hitta någon så får hoppas att nån privatperson vänligen skickar en till mig privat istället...

Skulle uppskattas extremt mycket.

kmr att registrera mig till HON såfort jag bara fått sett att min dator pallar spelet.

Medlem

Jag läste rubrikerna här på FZ och helt plötsligt såg jag en nyhet i "Fragbite" rutan längst ner på huvudsidan (här på FZ) där det stog att de gav ut 5000 beta nycklar. Jag tänkte att jag lika gärna kunde försöka skaffa en. Hade inga förhoppningar eftersom jag alltid har så otur.

Slutade med att jag fick en och efter att ha spelat så känner jag att jag äntligen kan lägga ner WoW för gott efter alla dessa år och börja spela detta underbara spel på heltid.

Imorgon blir det pre-purchase som gäller, kostar bara 200-ish kronor

Inaktiv

Nån stackare som fortfarande vill ha en key?har 2st så slängett pm till mig så kan ni få.

*edit* Beta keysen slut för tillfället.

Medlem

Hej jag undrar om jag skulle kunna få en kod

Medlem

Någon vänlig själ som kan ge mig en nyckel?

Inaktiv

Har letat ett tag nu efter en key efter jag spelat det hos en kompis. Skulle verkligen uppskatta om någon kunde skicka en!

Inaktiv

Skulle uppskatta om någon kunde skicka en beta key till mig också!

Inaktiv

snälla kan jag få en beta key jag älskar dota men jag vill testa något nytt och snyggare spel... om någon skulle vara snäll människa och skicka en beta key till min msn linus_rome@msn.com jag tackar på förhand

Medlem

Skulle uppskatta en key till fredrik_j_skog@hotmail.com
Tack på förhand

Inaktiv

Tjo, vet om att jag är sent ute. Fick reda på igår av en vän att det fanns ett dota liknande spel som finns ute på betatest nu. Jag undrar givetvis om det finns ngn som har en extra betakey till övers.

Skicka den till Simpla86@hotmail.com om ni har en.

Tack på förhand / Bobby

Inaktiv

om det är någon vänlig själ där ute som har en beta key att ge ut så skulle jag uppskatta att få en till toffeltjuven@live.se

Medlem

Om det mot förmodan råkar finnas någon beta key över. Så skulle det vara riktigt schysst om någon skulle kunna skicka den till mig: kermitthefrog_92@hotmail.com

Tack på förhand

Medlem

Skulle väldigt gärna få en nyckel, har spelat en hel del dota, och skulle vilja prova det här spelet

/tack!

Inaktiv

Tjenare, har ingen beta nyckel kvar, har dock 1 konto som inte har spelats något på. Så om någon skulle villja få detta kontot skriv till mej

Medlem

Jag har spelat DotA en längre tid. Mina vänner har nu börjat spela HoN istället, och jag skulle bli väldigt glad över en beta-key.

Medlem

tja har spelat dota ett par år nu har bla. kommit till semifinal på dreamhack. nu skulle jag gärna kunna ta imot en beta-key av nån som har en över, skulle vara jätte sneelt
emajl: Bjarka_17@hotmail.com

Medlem

Finns det en vänlig själ där ute som har en beta key över så kan ni skicka den till

yuri.belitsky@gmail.com

Inaktiv

Om någon fortfarande har tillgång till en beta-nyckel skulle det vara väldigt juste om ni kunde maila den till mig:). Har lirat dota av och till nära nog sen det kom ut och har längtat efter ett riktigt spel som liknade det nästan lika länge:)

Agdur_91@hotmail.com är min e-mail.

Medlem

Tjo.

Tänkte bara kolla om det finns något intresse i att byta en HoN-key mot en League of Legends US beta invite.

Maila CD-keyn till tglomako@hotmail.com isf, så skickar jag invite till LoL så fort jag får möjlighet.

För att klargöra, Jag har invite till League of Legends. Jag vill ha CD-key till HoN.

Mvh Andreas

Inaktiv

tjjaaa gubbs !

Skulle vara jävligt schysst om ngn kunde skicka en hon beta key så man får lira lite.

zebbepia@hotmail.com

heej så länge !

Medlem

Ett tips är att kolla facebook fansidan. Det står att beta reggen kommer vara öppen i 24h när dom når 20k fans. Just nu har dom runt 18,500. Så bli fanbois även om ni har nycklar.. för dom som inte har nåras skull


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

någon vänlig själ som kan skicka en nyckel?
skicka till hinkowich@hotmail.com
tack på förhand

Medlem

2 första som skriver "Pappa Lars är snällast" och har MER än 10 posts + ger mig mail här eller PM. får Beta key.

Tittar senare ikväll och imorgon, om ingen gjort det då så orkar jag inte vara snäll längre


signatur

Bara gör det.

Inaktiv

Kan någon ge mig en key plz. (pappa lars är snällast)...
Pm:a mig om ni ska ge den till mig

Medlem
Skrivet av klantbo:

Jag har inga nycklar kvar

fortfarande inga nycklar kvar!


signatur

//mvh

Inaktiv

Hej, jag skulle också väldigt gärna ta emot en key, och självklart skicka ut här om jag får egna sen, har letat ett tag, men inte hittat någon key än. Tack i förhand

Skriv svar