Heroes Of Newerth (HON), Beta Keys

Inaktiv

Någon som har en key över ? har letat ett tag nu, men hittar ingen som har, skulle verkligen vilja prova spelet skickar självklart ut keys sen om jag har själv

Inaktiv

Jag skulle också väldigt gärna vilja ha en nyckel, då jag snart letat mig galen men inte hittat. Har spelat DotA i snart 4 år och är väldigt förväntansfull över om HoN kommer vara skoj eller ej. PM:a om du har en Beta-key till övers till mig.

TACK!

Medlem

Nötterna som reggar sig på 1000 forum bara för att tigga keys:
Idag runt klockan sex kommer dom att öppna betareggen igen. Jag tror dock att den är begränsad till dom e-mails som är med i deras facebook fan pryl. Så om ni inte har facebook regga er och kila in på www.facebook.com/heroesofnewerth och chilla litet. Annars kan ni göra ett tafatt besök till playstar.se där det finns 360ish nycklar. Dock så måste kontot bli bekräftat och jag har väntat i 4-5 dagar utan resultat nu.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Jag skulle gärna vilja ha en nyckel, PM:a mig om det är någon som har en liggande

Inaktiv

Fan nu har jag sökt överallt efter en key/invite. Kan ingen jävligt snäll ge mig en? Är den enda av alla mina vänner som inte lirar atm, det känns surt.

Tack på för hand
M.V.H
Rasmus.

Inaktiv

Tja, det skulle vart väldigt tacksamt om någon utav alla snälla personer där ute kunde skänka en nyckel till mig .
Mail : jojje2jojje@hotmail.com eller så kan ni skicka PM.

/// Mvh Johan

Inaktiv

Hej alla HoN fans!! Jag skulle bara vilja fråga om någon här råkar ha en beta key över... eller ett account som man kan ta del av (om någon inte vill ha det längre, eller om de är missnöjda med spelet)
Kommer naturligtvis dela med mig av mina framtida nycklar till er, och även andra som liksom mig behöver hjälp att finna dessa.
Skicka därför gärna en nyckel till mig via ett PM, eller min email, w3ndt@live.se

Tack på förhand,
Ol@

Inaktiv

Tjena alla HoN lirare jag undrar ifall någon har en beta nyckel över som man skulle kunna få. Isf kan ni skicka ett PM eller email. Ifall det skulle inträffa att jag får en nyckel skulle jag självklart fortsätta dela med mig på denna hemsida.

STORA TACK I FÖRHAND!!!//Zekka

Inaktiv

Någon snäll människa som har en nyckel över..?

mail: anton__95@hotmail.com

Inaktiv

Tjena skulle DÖDA för en beta key:P hehe nae men skulle bli riktigt glad om någon vänlig själ ville ge mig en:D Pirre_55@hotmail.com

Inaktiv

Hallå! Någon vänlig person som skulle kunna skicka en key till mig?// Frasse@superpanic.com Kommer att skicka vidare till folk som behöver här på forumet om jag fick en key!!

Inaktiv

Hej! Jag är också jättesugen på att pröva på HoN, någon som skulle kunna skicka en key till mig? Mail: jcbwbg@hotmail.com

Tack!

Medlem

jag har 24 keys pma mig eran mail så skickar jag

Medlem

är det någon som har HoN beta invites kvar så skulle jag och 2 polare gärna vilja ha erikbbb@hotmail.com
tack så mycket!

Inaktiv

Om någon har keys kvar hade det varit skit schysst om ni hade kunnat gett mig en

Medlem

Nån som har en nyckel eller en invite till övers?

[edit]
ja då fick man en nyckel sent igår. får man väl se om det är nått kul....

Inaktiv

Vore schysst ifall någon kunde skicka keys har hört att spelet är soft, och ville gärna ha beta key
Min mail är:

Soheilvr@hotmail.com

Medlem

invite funktionen fungerar inte längre för mig tyvärr. Ska prova sen igen när jag får chans från en annan dator eller så är det något globalt krångel..

Inaktiv

Tänker också tigga lite om att jag skulle vilja ha en betakey eller en invite. Min mail är: zadanna89@hotmail.com utifall att det skulle finnas någon generös person där ute

/Sandra

Inaktiv

Hejsan Jag Skulle HEMSKT gärna vilja ha en beta nyckel.. nu har jag jagat dem jättelänge...RÄÄÄÄÄÄÄDDAAAA mig!

Rainbow-Randolph@hotmail.com

Inaktiv

Jag skulle älska det om någon skulle kunna skicka en HoN beta key till mig. Genast jag får extra kan jag dela med mig åt andra direkt!
Tack i förskott
lamina_boy@hotmail.com

Medlem
Skrivet av PR00H:

jag har 24 keys pma mig eran mail så skickar jag

har ni alla PM'at han och frågat?

Inaktiv

Jepp.står att han läst det men har inte fått något PM till svar. Får väl bara vänta och se antar jag:) Väntar ennu på en beta key om någon vänlig själ skulle ha extra.
lamina_boy@hotmail.com

Inaktiv

Är det någon kvar som har en beta key över?

Skulle så gärna vilja spela spelet alla snackar om ..

Vore evigt tacksam för snabbt svar

/Ion

Medlem

nu har jag skickat key till dem som pma email. finns 3-4 kvar, glöm inte kolla skräppost

Medlem

Galet att jag inte har sett detta fören idag!
Jag har gått och tänkt länge på att de borde göra ett sådant lir.

Om någon vänlig själ vill dela med sig vore det underbart.

mimot@email.com
eller PM går bra.

Inaktiv

Har aldrig lirat DoTA eller HON men kört lite nu efter att kollat på youtube klipp och läst på som fan. Var lite orolig över dots hardcore scen, har läst en del om folk som blivit utskällda osv för att de var noob.

Men de har ju noob games, lirade där och fick beröm! Wooo första intrycket av communityn är skit bra, förväntade jag mig inte tror det skulle vara elitist som fan. Ska spelas mer tyckte det verkade vara ett bra spel.

Vet att det ska komma en annan HoN klon, kommer itne på vad den heter, men tycker den såg ut som skräp i jämförelse med hon.

Medlem

Har heller aldrig spelat DoTA eller liknande. Om det är nån som är n00b så är det jag. Lite svårt att hänga med när det inte finns nån tuttorial eller nått. Men det tar sig väl...

Inaktiv

Jag skulle älska er om någon skulle kunna skicka mig en beta key <3 vill gärna testa HON
email: ralle_johansson91@hotmail.com

Inaktiv

Skulle uppskatta nåt väldigt om någon hade en eller två beta-keys tillgängliga.

pm eller meijer.jonas@gmail.com

Tack på förhand!

Skriv svar