C&C: Generals 2 kommer få "Bioware-kvalitet" på storyn

Robot
C&C: Generals 2 kommer få "Bioware-kvalitet" på storyn

Ray Muzyka kan inte säga något om vad storyn kommer innehålla, men säkerställer att de vill leverera en djupare story än vad som är sedvanligt i ett realtidsstrategilir.

#bioware, #command-conquer-generals-2, #bioware-victory, #ea-los-angeles, #westwood-studios


Medlem
C&C: Generals 2 kommer få "Bioware-kvalitet" på storyn

Alltså... skitkvalité?

Medlem

Gör det nu bara inte för mycket krusiduller. Bara få ut spelet som en vanlig uppföljare från Generals. Ny grafik, nya maps, nya fordon (men även gamla) etc. Inte för mycket plotter och försök att göra något strålande.


signatur

Trust is for fools...

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Alltså... skitkvalité?

vad dillar du om? Dragon Age 2 är väl det enda medelmåttiga spel bioware har släppt, resten har haft väldigt hög kvalité.

Medlem

– Vi vill få till Bioware-kvalitet.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Medlem

Den bästa storyn jag upplevt i ett RTS är World in Conflict, frågan är om de kommer att slå den.

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Alltså... skitkvalité?

Smaken som baken.
Själv tycker jag att Bioware leverar enormt bra stories. Väldigt bra nyhet för min del! Ser fram emot det!

Osäker varför folk blivit så hemskt negativa mot Bioware? Är det pga Dragon Age 2 eller något annat? I'm not seeing it.

Medlem

Bioware är riktigt bra på story delen.. Men de har gått ner på de andra aspekterna i spel tbh..

Medlem

Tja, allt bioware släppt hittils har ju varit top-notch, så jag hoppas på en bra fortsättning på ett av de roligaste lan-spelen någonsin.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Ett RTS spel med ett urval av romantiska partners man kan nojja med mellan krigssegmenten alltså?

Jag känner knappt igen den nuvarande Bioware, vad fan hände igentligen efter DA: O.

Medlem

de är ju inte bioware ea har ju bara klistrat på namnet på victory studios ,

Medlem

Jaha, själv hade jag hoppas på episk cheese story som i föregångarna

Medlem

Bra story är ett plus men blir det inte RTS i Westwood-anda så blir det inget köp. Och blir det ännu ett RTT så kommer jag grina på nåt forum i dagarna tre.

Medlem

jag vill inte ha Bioware-kvalitet jag vill ha Command & Conquer: kvalitet sådan som westwood studios levererade för många år sedan.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Ja det kan ju knappast bli värre än EALA tiden...

Eller jo... Det kan det.

Medlem

dating sim i rts form kan bli intressant

Medlem
Skrivet av Manqs:

Bra story är ett plus men blir det inte RTS i Westwood-anda så blir det inget köp. Och blir det ännu ett RTT så kommer jag grina på nåt forum i dagarna tre.

Real-Time Tragedy?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Tja, de lär väl inte slå RA3 eller C&C4 i våldtäkt av C&C-namnet i alla fall - fixa till ett riktigt RTS nu, pojkar och flickor på "Bioware". (Victory Games.)

Som de goda kanadensare Bioware ändå är kanske de borde snegla lite åt landsmännen hos Relic och leverera ett lika kvalitativt RTS som de senare lyckats med. (CoH.)


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Ja. Vad betyder BioWare-kvalité idag, egentligen? Tomma förhållanden, sex-scener, ytliga konversationer och svart-vita dilemman. Det är egentligen bara fan-fiction utav det hela. Eh.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av hänt:

Ett RTS spel med ett urval av romantiska partners man kan nojja med mellan krigssegmenten alltså?

Jag känner knappt igen den nuvarande Bioware, vad fan hände igentligen efter DA: O.

de köpte upp en hög studios som lever gott på det nya (bioware) varumärket.

Medlem

"Bioware-kvalitet" har inte riktigt samma innebörd som för 5 år sedan...

Skrivet av Kogster:

de köpte upp en hög studios som lever gott på det nya (bioware) varumärket.

Du menar att EA köpte upp spelstudios och brandade om dom till Bioware X för att få extra PR då bioware förmodligen är det starkaste studionamn som EA har.

Medlem

Jag skiter i bioware! Jag vill ha westwood kvalit'e med FMV sekvenser fyllda med B-skådisar!

Medlem

Borde det inte stå Generals två i artikel-titeln..?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Story? Hmm.. Hade hoppats på att de satsade allt krut på mutli/skirmish Hur kul brukar kampanjer vara i RTS då? Generals <3 men tror jag bara pallade med 1-2 banor av kampanjen.. C&C och RA (de första) var förvisso riktigt roliga.. Men då var det ju såpass nytt på den tiden, kanske har med det att göra.

Medlem

Ge mig Red Alert kvalite så är jag nöjd.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Xstioph:

Story? Hmm.. Hade hoppats på att de satsade allt krut på mutli/skirmish Hur kul brukar kampanjer vara i RTS då? Generals <3 men tror jag bara pallade med 1-2 banor av kampanjen.. C&C och RA (de första) var förvisso riktigt roliga.. Men då var det ju såpass nytt på den tiden, kanske har med det att göra.

I C&C och RA hade man ju ett bra belöning om man klarade uppdragen, nämligen att man fick se fmv sekvenser.

Medlem

Har Bioware gjort något bra spel?

Medlem

EA destroys good games, good series, and good companies. EA= Evil Assholes


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Har Bioware gjort något bra spel?

Ja

Medlem
Skrivet av swordfish:

EA destroys good games, good series, and good companies. EA= Evil Assholes

+1

123
Skriv svar