Mass Effect Infiltrator – galaxens öde i dina händer!

Robot
Mass Effect Infiltrator – galaxens öde i dina händer!

Apple-exklusivt sidospår där du får chansen att krossa Cerberus inifrån. Spelet är ute nu, se släpptrailern hos FZ!

#mass-effect-3, #mass-effect-infiltrator, #iron-monkey-studios, #dead-space


Medlem
Mass Effect Infiltrator – galaxens öde i dina händer!

"rollspelsfullträffen Mass Effect 3 (fem heta, stånkande FZ-baklavas av fem möjliga)"

Första gången FZ äcklar mig på riktigt...


signatur

Imperator

Medlem

Apple exklusivt? Nej, apple. Sluta.

Skrivet av Reize:

"rollspelsfullträffen Mass Effect 3 (fem heta, stånkande FZ-baklavas av fem möjliga)"

Första gången FZ äcklar mig på riktigt...

FZ kan inte ta ansvar för att vissa av våra läsare (uppenbarligen) har ett dirty mind.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Reize:

"rollspelsfullträffen Mass Effect 3 (fem heta, stånkande FZ-baklavas av fem möjliga)"

Första gången FZ äcklar mig på riktigt...

FZ kan inte ta ansvar för att vissa av våra läsare (uppenbarligen) har ett dirty mind.

Det berör mig föga. Mitt problem är snarare att Joakim Bennet (som jag egentligen har stor respekt för) i den där recensionen återspeglar i princip allt som är fel med speljournalistiken. Jag lämnar det där.


signatur

Imperator

Inaktiv
Skrivet av Reize:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Reize:

"rollspelsfullträffen Mass Effect 3 (fem heta, stånkande FZ-baklavas av fem möjliga)"

Första gången FZ äcklar mig på riktigt...

FZ kan inte ta ansvar för att vissa av våra läsare (uppenbarligen) har ett dirty mind.

Det berör mig föga. Mitt problem är snarare att Joakim Bennet (som jag egentligen har stor respekt för) i den där recensionen återspeglar i princip allt som är fel med speljournalistiken. Jag lämnar det där.

Visst är recensenten berättigad att sätta vilket betyg han vill, jag försöker dock alltid se spel i helhet för olika spelare. Är ME3 ett bra action lir? Absolut, men är det ett troget till originalet och den första spelargruppen? Absolut inte. Även om jag älskade det förstnämnda skulle jag sänka betyget avsevärt för just detta.

"inlägg 666, ojdå! ^^"


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Blev inget MassEffect nu heller. Som med tvåan, inget stöd för handkontroll på PC och att ibland vara tvungen att trycka på två tangenter samtidigt tex wa är för mycket 90 tal rollspel för mig.Blir heller då inget köp till Ipad.


signatur

Det var detta...

Medlem

Tydligen är en android version på gång också.

Medlem

Hoppas en android version är på gång, apple exklusivt meeh då kan dem ta sig någonstans där det känns bäst!

Medlem

Hmpf!

Fungerar inte på min ipod Touch 2nd Gen. Kräver tydligen 3rd Gen... Vad är skillnaden liksom?

Crap Apple vars produkter tydligen har ett bäst före datum på 2.5 år.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Avskyr att allt ska vara iOS exklusivt hela jävla tiden

1
Skriv svar