Ny rulle från Duke Nukem Forever

Inaktiv

Filmen är ju confirmad fake. Den är ju gjord i windows movie maker för bövelen.

Alla ljuden är påklistrade av ett Duke fan det är därför det låter så himla B.

Medlem

Read between the lines!

Självklart så kommer spelet så småningom - och förövrigt så ser spelet ut, enligt videon, att vara en värdig uppföljare och inte bara till Duke Nuken, men till Half-Life.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Ser inte ett dugg kul ut


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Half life-kopia hehe.

Medlem
Skrivet av Joohoo:

Half life-kopia hehe.

Hur fan får du ihop det..

Medlem
Skrivet av Boomer:

https://www.youtube.com/embed/izRRVsEd1U0

Read between the lines!

Självklart så kommer spelet så småningom - och förövrigt så ser spelet ut, enligt videon, att vara en värdig uppföljare och inte bara till Duke Nuken, men till Half-Life.

nja till Duke Nukem men knappast Half-Life.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Jag fick stora Half-Life vibbar från videon, eller kan det ha varit från Gunman Chronicles?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Det tragiska är inte att spelet tagit så sjuk långt tid att utveckla, nä det tragiska är att det finns så många som fortfarande bryr sig...

Medlem

Bara så ni vet är den här filmen ganska gammal och killen som gjort den har spelat in rösterna själv..

"Someone used leaked footage from portfolio sites and cut their own trailer with official logos and it's fooling people. Not legit."
3drealms, twitter

"No. That second trailer is not official and is a low quality fan made trailer created out of some leaked footage a "fan" grabbed from a level designer portfolio site. They music and voice was all added by the video creator."
George Broussard, formspring


signatur

i7 930 | GTX460 SLI | Evga x58 Mini | Corsair Dominator 1600mz 6GB | SSD X25-M G2 80GB | WD 1TB x3 | Antec P180 Mini | NH-U12P || Asus UL30JT

Medlem
Medlem

Släpps det så lär det knappast komma till konsol.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv

Jösses vilket skit. Duke är död sedan länge, kan dom inte bara släppa taget om det? INGEN BRYR SIG....

Medlem

[quote=Segas]Jösses vilket skit. Duke är död sedan länge, kan dom inte bara släppa taget om det? INGEN BRYR SIG....[/quote

Du verkar bry dig, annars hade du inte suttit här och whinat.

Medlem

Även om slutprodukten skulle komma att se ut som skit och så, skulle jag ändå köpa det pga alla omständigheter kring titeln.

Och såklart... Det är ju Duke.

Also, obvious fake video is fake.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Det ser riktigt dåligt ut, och kommer endast spelas för att folk ska kunna säga "HAHA TOG DE TVÅ DECENNIUM ATT GÖRA DEN HÄR SKITEN!?". True story.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ser ju ut att vara relativt konkreta saker så vore ju synd om de skrota hela skiten ännu en gång...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

Ser att rätt mycket folk fortfarande inte fattar att Duke Nukem är och ska bara vara stora vapen, halv-nakna brudar, minnesrika one-liners, och en jävla massa panga och booma grejer i luften! Alla ni som inte spelade Duke Nukem 3D när det var nytt tycker jag kan sticka huvudet i sanden. Always bet on Duke!
Ursäkta den fientliga tonen men irriterar mig på ungar som tror att DNF ska vara nytänkade och revolutionerande. Duke är helt epic som han är, punkt slut.
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe så får folk säga vad dom vill.

Medlem

hoppas dom lyckas göra nått skoj!


signatur

Niet.

Medlem

lol gammal video...........

Medlem

Duke Nukem är bäst.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ser ganska awsome ut !!!!11

Medlem

såg rätt B ut.

Inaktiv

Sett denna film för länge sen.

så sabla tradigt och lame det ser och hörs jag e då inte sugen på detta högt efterlängtade spel. någon som vill spela cod 5 eller tf2 för övrigt XD


signatur

Holysmoke!

Medlem

såg ut som vilken dussin-pangare som helst... om det inte vore för hertigen då:)

Tur att ljudeffekterna i videon var fan-made. Jag störde mig sjukt mycket på att kulsprutan lät som en gammal borrmaskin. Och som några andra här nämnde så fick jag lite half-life vibbar... trots att jag aldrig spelat half-life


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Jag hoppas VERKLIGEN att detta är fake!
Duke Nukem Forever ska förbli som förkortningen antyder DNF, Did Not Finish. . .
Varför ? Hypen är omöjlig att leva upp till...

Medlem
Skrivet av Gzek:

Jag hoppas VERKLIGEN att detta är fake!
Duke Nukem Forever ska förbli som förkortningen antyder DNF, Did Not Finish. . .
Varför ? Hypen är omöjlig att leva upp till...

Hypen är nog imo över, nu äre bara som att äntligen hitta den där saknade biten i pusslet blir nog köp ifall det kommer ut för en billig penning.


signatur

Submission is for the weak

tfp
Medlem

@FZ.mods. Ni kanske borde lägga till en kommentar att videon både är gammal och inte direkt officiell.

Se här för post om denna videon

och som sades tidigare 3DR har INTE Gått omkull. De blev stämda av take2 när de ville ha mer pengar. Då sparkade 3DR hela utvecklingslaget. Firman finns kvar och har släppt bland annat prey för iphone sen dess. (som dock är buggigt så in i helsicke. Polarens är så trasigt att det inte går att gå igenom dörrar utan en crash).

Ironisk. Duke var aldrig närmare comeback.

Såg ganska trisst ut.

Medlem

Men fatta, det är inte fake, det är från olika designers hemsidors portfölios som dom snott och klippt in diverse ljudeffekter och lagt in dukes grabbag theme, det är halvfärdiga nivåer och sånt ingen annat, enda som finns är väl det man ser på alla läckta filmer...halvfärdiga banor efter 12 år så är det allt dom lyckades göra..

123
Skriv svar