20 spel du måste spela på din Playstation 4

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Rakoon:

Aah eller bara spela på valfri platform som spelen finns tillgängliga på.

Witcher 3 borde ju spelas på PC om något.

pc? hur kul är det?

nähe barn....den dagen ni kryper ur er lilla garderob och upptäcker konsol+storbilds tv+ och bärs kommer ni aldrig att gå tillbaka.

singelplayer är bäst på konsol!

Jag har inga problem med att koppla in min PC till min TV, bättre grafik. Dessutom när ett företag som CDR satsar på PC, så ja, det är nog mycket roligare än konsol.

nu är det en minoritet som har sina maskiner kopplade till tvn....grafiken har ingen större betydelse.. man få en bättre spelupplevelse på konsol

Möjligtvis tills man befattar sig med kontrollen i ett FPS spel :/

Medlem

Elder Scrolls Online, Thief och Watch Dogs var anledningen till att jag skaffade en PS4. Lägger även till The Division och Witcher 3 efter detta klipp

Medlem

I vår så kommer jag att njuta av infamous"3" och the witcher3 på ps4. Dark soules2 och the stick of truth på ps3 & FFHDX på PsVita. Men troligtvis så blir det några till! Just nu så njuter jag stort över Asscreed 4 på ps4an otroligt skönt spel & jag som var så trött på AC serien! Mycket bättre en 3an tycker jag!

Medlem

Vilken rubrik.... aftonbladet.se

Medlem

Det är i princip bara ett spel som jag är intresserad av på någon av next-gen konsolerna atm och så är det inte med på listan :(. Guilty Gear Xrd!

Medlem

Cred till kebbe som vågar sticka ut hakan... och jag håller med. Jag har tyvärr mycket lite tid att spela så jag måste prioritera hårt och då blir det den där "bittra" sållningsprocessen. Det ska dock bli tid för Witcher 3 under 2014 - på PC givetvis.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Rakoon:

Aah eller bara spela på valfri platform som spelen finns tillgängliga på.

Witcher 3 borde ju spelas på PC om något.

pc? hur kul är det?

nähe barn....den dagen ni kryper ur er lilla garderob och upptäcker konsol+storbilds tv+ och bärs kommer ni aldrig att gå tillbaka.

singelplayer är bäst på konsol!

Jag har inga problem med att koppla in min PC till min TV, bättre grafik. Dessutom när ett företag som CDR satsar på PC, så ja, det är nog mycket roligare än konsol.

nu är det en minoritet som har sina maskiner kopplade till tvn....grafiken har ingen större betydelse.. man få en bättre spelupplevelse på konsol

Möjligtvis tills man befattar sig med kontrollen i ett FPS spel :/

själv föredrar jag handkontroll i SP spel (fps och dyl) det ger en dynamisk och mjuk känsla i rörelserna än att spasma runt med musen med 8000dpi..i multiplayer är så klart mus och tangentbord att föredra


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Ender:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Rakoon:

Aah eller bara spela på valfri platform som spelen finns tillgängliga på.

Witcher 3 borde ju spelas på PC om något.

pc? hur kul är det?

nähe barn....den dagen ni kryper ur er lilla garderob och upptäcker konsol+storbilds tv+ och bärs kommer ni aldrig att gå tillbaka.

singelplayer är bäst på konsol!

Jag har inga problem med att koppla in min PC till min TV, bättre grafik. Dessutom när ett företag som CDR satsar på PC, så ja, det är nog mycket roligare än konsol.

nu är det en minoritet som har sina maskiner kopplade till tvn....grafiken har ingen större betydelse.. man få en bättre spelupplevelse på konsol

Möjligtvis tills man befattar sig med kontrollen i ett FPS spel :/

själv föredrar jag handkontroll i SP spel (fps och dyl) det ger en dynamisk och mjuk känsla i rörelserna än att spasma runt med musen med 8000dpi..i multiplayer är så klart mus och tangentbord att föredra

Bärs och storbilds TV är inte konsolexklusivt

( Sen tycker jag att bättre grafik och högre framerate ger en bättre inlevelse och spelupplevelse. )

Enda anledningen att spela på konsol är på grund av enstaka exklusiva titlar, om man tycker det är värt den extrakostnaden.

Sen går det alldeles utmärkt att spela med handkontroll på PC om man så önskar/inte klarar av att ställa in sin mus-känslighet.

Hur som helst, det viktigaste är ju att man har kul när man spelar, oavsett format.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem
Skrivet av kebbe:

Elder Scrolls: Online - Nej tack. En spelserie som verkligen inte behövde en onlinedel med månadskostnad.

Planetside 2 - Fick nog av den horribla PC-versionen, blir nog inte ens en nedladdning av detta.

Driveclub - Arkadracing har inte varit underhållande sedan Need for Speed III.

Thief - Spelas på PC. Enbart.

Infamous: Second Son - Blir inte särskilt sugen på ytterligare en uppföljare i en serie som aldrig varit särskilt bra. Gå tillbaks till Sly, de var i alla fall mediokra.

MGS:V - Hoppar nog över denna last-gen-port. 5 timmar av intetsägande storysekvenser i en lastgammal spelmotor kan de gärna behålla.

Watch Dogs - Spelas på PC. Enbart. Om alls. Verkar vara lika automatiserat som Assassin's Creed.

Destiny - Nej, fick nog av Halo när det var aktuellt för drygt 10 år sedan.

The Crew - Ytterligare ett onlinefokuserat arkadracingspel? Inte särskilt intressant och lär vara tomt på spelare efter några månader.

Dragon Age - Tvåan dödade serien, ger inte trean en chans.

The Division - Onlinefokuserad huka-bakom-väggar-shooter känns ganska 2008.

The Order 1886 - Inget konkret gameplay är visat, ser det som ett tecken på ett ganska undermåligt spel. Bara premissen skriker tristess.

Dying Light - Zombies? Haha, nej tack.

Transistor - Såg ju väldigt spännande ut, eller inte.

Hotline Miami 2 - Ettan var ju fullkomligt värdelöst. Hoppar detta.

The Witness - Prettoskräp.

The Witcher 3 - Spelas på PC. Enbart.

Deep Down - Ser ut som Dark Souls. Behövs inte ett till Dark Souls.

Final Fantasy XV - Final Fantasy har inte varit intressant sedan VII.

Uncharted 4 - Kommer antagligen 2015, annars finns åtminstone ett spel att se fram emot 2014.

Min PS4 får nog damma igen ett tag till.

fyyyyfaaan vad bitter, vill inte veta hur du blir när du fyller 70

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Ender:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Rakoon:

Aah eller bara spela på valfri platform som spelen finns tillgängliga på.

Witcher 3 borde ju spelas på PC om något.

pc? hur kul är det?

nähe barn....den dagen ni kryper ur er lilla garderob och upptäcker konsol+storbilds tv+ och bärs kommer ni aldrig att gå tillbaka.

singelplayer är bäst på konsol!

Jag har inga problem med att koppla in min PC till min TV, bättre grafik. Dessutom när ett företag som CDR satsar på PC, så ja, det är nog mycket roligare än konsol.

nu är det en minoritet som har sina maskiner kopplade till tvn....grafiken har ingen större betydelse.. man få en bättre spelupplevelse på konsol

Möjligtvis tills man befattar sig med kontrollen i ett FPS spel :/

själv föredrar jag handkontroll i SP spel (fps och dyl) det ger en dynamisk och mjuk känsla i rörelserna än att spasma runt med musen med 8000dpi..i multiplayer är så klart mus och tangentbord att föredra

Hehe, skulle gärna vara bra på det, men ovanan är ett för stort berg att bestiga. Håller mig nog till PC'n när det gäller alla typer FPS och liknande. Vet inte varför, men jag känner mig både oinsatt och obekväm (antagligen för att jag är oinsatt) med MP på konsol. Och eftersom jag inte är så jättevän med SP spel så blir PC'n det naturliga valet för mig, vilket tyvärr gör att min fina PS3 får agera BlueRay spelare och Netflix mottagare.
Slöseri, men konsolerna känns mer som något man använder när polarna är över och man vill spela socialt

Medlem

Hotline Miami var nog det sämsta spel jag någonsin kört, och jag har kört riktigt dåliga spel som t.ex. Total War Rome 2 och Saints Row 4.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

123
Skriv svar