Mörda ovanpå tåg i Assassin's Creed: Syndicate

Robot
Medlem
Mörda ovanpå tåg i Assassin's Creed: Syndicate

Måste erkänna att det var mer stämning där än vad jag trodde initialt Men Ubisoft har fortfarande mycket att bevis!!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Combat systemet ser ju asstelt ut?

Inaktiv

Att göra en årlig Ass greed som "call of duty" är märkligt beslut från en VD i ett företag. Assassins creed är så mycket mer än så ,de säger sig självt att arbeta för Triple A titlar för de företaget är att vara direkt under Vidrig Illuminati industri.

Märkliga är att utveckligen inom spel industrins Illuminati är att filmer blir mer färgade filter-liknande spel, och spel ska se mer fotorealistiska ut. ..SPYR !...

ps: Bra att indie scenen finns så de kan ge ut en mer signal av charm och glädje inom spel.
ej att förglömma är att Nintendo är viktiga att finnas för de små 3+ ...

Medlem
Skrivet av desert_games:

Att göra en årlig Ass greed som "call of duty" är märkligt beslut från en VD i ett företag. Assassins creed är så mycket mer än så ,de säger sig självt att arbeta för Triple A titlar för de företaget är att vara direkt under Vidrig Illuminati industri.

Märkliga är att utveckligen inom spel industrins Illuminati är att filmer blir mer färgade filter-liknande spel, och spel ska se mer fotorealistiska ut. ..SPYR !...

ps: Bra att indie scenen finns så de kan ge ut en mer signal av charm och glädje inom spel.
ej att förglömma är att Nintendo är viktiga att finnas för de små 3+ ...

Grattis till det mest förvirrande inlägget någonsin

Skrivet av DrDoom:
Skrivet av desert_games:

Att göra en årlig Ass greed som "call of duty" är märkligt beslut från en VD i ett företag. Assassins creed är så mycket mer än så ,de säger sig självt att arbeta för Triple A titlar för de företaget är att vara direkt under Vidrig Illuminati industri.

Märkliga är att utveckligen inom spel industrins Illuminati är att filmer blir mer färgade filter-liknande spel, och spel ska se mer fotorealistiska ut. ..SPYR !...

ps: Bra att indie scenen finns så de kan ge ut en mer signal av charm och glädje inom spel.
ej att förglömma är att Nintendo är viktiga att finnas för de små 3+ ...

Grattis till det mest förvirrande inlägget någonsin

Knappast. Det gick hur bra som helst att förstå vad han menade.

Jag håller med, det är stor risk att man förstör spel-serien genom att hela tiden pumpa ut spelen. Spelutvecklarna har ju flera år på sig att växa med sitt projekt, men det har knappast spelarna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vore kul om spelen blev mer öppna istället för "hoppa hit och dit, följ x etc". Jag köpte black flag men blev snabbt sjukt besviken... Trailern/intervjuer lovade "open world" men något sådant existerade icke....

Jag förstår inte dess storhet?

Inaktiv

trippleflask - Vore kul om spelen blev mer öppna istället för "hoppa hit och dit, följ x etc". Jag köpte black flag men blev snabbt sjukt besviken... Trailern/intervjuer lovade "open world" men något sådant existerade icke....

öh, då va du inne helt plötsligt i kampanjen, ut i MP träsket om de känns mer "gemensamt"..

Medlem

Ser så stelt och scriptat ut. Inte alls imponerad av detta. De behövs verkligen mer tid för att et AC spel ska kunna bli bra. Detta känns bara som ett i mängden liksom. Inget som sticker ut alls.

Medlem
Skrivet av desert_games:

Att göra en årlig Ass greed som "call of duty" är märkligt beslut från en VD i ett företag. Assassins creed är så mycket mer än så ,de säger sig självt att arbeta för Triple A titlar för de företaget är att vara direkt under Vidrig Illuminati industri.

Märkliga är att utveckligen inom spel industrins Illuminati är att filmer blir mer färgade filter-liknande spel, och spel ska se mer fotorealistiska ut. ..SPYR !...

ps: Bra att indie scenen finns så de kan ge ut en mer signal av charm och glädje inom spel.
ej att förglömma är att Nintendo är viktiga att finnas för de små 3+ ...

Öhmmm.... Vad pratar du om. Fattar nada!

Medlem

Ingen borde sponsra de här spelen. Efter att ha spelat Unity är jag mer eller mindre förbannad över hur dåligt de skött allt.

Inaktiv

Svårt att se någon vara nöjd med detta köp till PC.Om man är det ,är man en förmodligen en Mäklar miljonär med en snabb bil och
Triple Gtx kort i burken.

Ubisoft är ju Franskt är de inte.? Deras Unity släpp ska ju återspegla Paris...och de har ju visat sig att återrblickar i historion är allt för fiktiva och lögnaktiga.

Jag vill bara inte spy galla åt de företaget utan de har en väldigt stor kreativitet inom mindre titlar som får genomslag de förtjänar.

Alla bara köper och glömmer ..?

Skrivet av totte1015:

Combat systemet ser ju asstelt ut?

Visst gör det, ryckigt och stelt. Inte alls som det brukade va


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av trippleflask:

Vore kul om spelen blev mer öppna istället för "hoppa hit och dit, följ x etc". Jag köpte black flag men blev snabbt sjukt besviken... Trailern/intervjuer lovade "open world" men något sådant existerade icke....

Jag förstår inte dess storhet?

Man behöver ju inte följa main questet. jag tyckte Black Flag var hur öppet som helst.

Medlem

Jag tycker det är jätte kul att dom vill släppa ett spel varje år, men dom borde dubbla sin personal i sådana fall, för jag är mäktigt trött på att spela samma gamla o-optimerade motor som bara har ny glänsande grafik och nya animationer, man kan ju klara av Unity på en dag, allt är så tydligt i spelen, dom är så tunna för det inte finns tillräckligt med tid, det där med att dom har arbetat med spelet i 4-5 år, jo visst, dom kansek började tänak tankarna och iderna för 4 år sedan.

Medlem

Senaste Assassins Creed som var bra var tvåan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av robbis:
Skrivet av desert_games:

Att göra en årlig Ass greed som "call of duty" är märkligt beslut från en VD i ett företag. Assassins creed är så mycket mer än så ,de säger sig självt att arbeta för Triple A titlar för de företaget är att vara direkt under Vidrig Illuminati industri.

Märkliga är att utveckligen inom spel industrins Illuminati är att filmer blir mer färgade filter-liknande spel, och spel ska se mer fotorealistiska ut. ..SPYR !...

ps: Bra att indie scenen finns så de kan ge ut en mer signal av charm och glädje inom spel.
ej att förglömma är att Nintendo är viktiga att finnas för de små 3+ ...

Öhmmm.... Vad pratar du om. Fattar nada!

Han nämde "Illuminati" så han är en konspirationsteoretiker, med andra ord detta är vad han tror/inbillar sig:
https://en.wikipedia.org/wiki/New_World_Order_%28conspiracy_t...

Inaktiv

länka hur mycket du vill, men när man marknadsför en produkt som är mer kosnad en själva utvecklandet i sig och i sin vetskap att det är Total skit så är det ordet passande.

Cyniskt, ingen moral,etik, kärlek i sitt skapande what so ever...
allt e bara ett cross-over samarbete i all hast bara.

Är nog en hel del i den gruppen som mår illa över Unitys släpp.
Speciellt de som känner en helhet i de hela.

FM-guru
F.d. Sisyr

Haha, desert_games kommentarer är den här artikelns verkliga behållning.

Medlem

Detta ser ut som ett dlc till Unity, fast med sämre lip syncing och combat system.

Medlem
Skrivet av Seraium:

Senaste Assassins Creed som var bra var tvåan.

Gameplay, story,miljön mm

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Haha, desert_games kommentarer är den här artikelns verkliga behållning.

Absolut, älskar: "Speciellt de som känner en helhet i de hela."


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av Cptjana:
Skrivet av trippleflask:

Vore kul om spelen blev mer öppna istället för "hoppa hit och dit, följ x etc". Jag köpte black flag men blev snabbt sjukt besviken... Trailern/intervjuer lovade "open world" men något sådant existerade icke....

Jag förstår inte dess storhet?

Man behöver ju inte följa main questet. jag tyckte Black Flag var hur öppet som helst.

Är det så? Jag kanske måste prova det igen... Jag spelade en timme eller så och tyckte hela upplägget var följ person X, person Y, etc etc... Hur långt in i spelet blir det mer open world?

Ex älskade jag (och spelade ut) far cry 4... Har du spelat det? Hur öppet blir BF i jämförelse med FC4 ?

Medlem
Skrivet av trippleflask:
Skrivet av Cptjana:
Skrivet av trippleflask:

Vore kul om spelen blev mer öppna istället för "hoppa hit och dit, följ x etc". Jag köpte black flag men blev snabbt sjukt besviken... Trailern/intervjuer lovade "open world" men något sådant existerade icke....

Jag förstår inte dess storhet?

Man behöver ju inte följa main questet. jag tyckte Black Flag var hur öppet som helst.

Är det så? Jag kanske måste prova det igen... Jag spelade en timme eller så och tyckte hela upplägget var följ person X, person Y, etc etc... Hur långt in i spelet blir det mer open world?

Ex älskade jag (och spelade ut) far cry 4... Har du spelat det? Hur öppet blir BF i jämförelse med FC4 ?

Det är ngn timme in i spelet som det blir open. i början är det följ den killen och så vidare men senare blir det öppet där du kan segla hit och dit.

det här ser tråkigt ut.. om man kunde sälja spel på steam så hade jag dumpat alla ac efter brotherhood.

Inaktiv

Lönnmördarsimulator? Jag vet att termen simulator börjar vara ganska brett använd i spelvärlden just nu men kom igen. Då är väl ändå Hitman-spelen mer åt simulatorhållet?

1
Skriv svar