Angående 14-days trail
Tjenna,
Har fixat fjorton dagars demot nu för att testa spelet och se om det var som jag mindes. Lirade betan men köpte aldrig spelet. I alla fall, när jag har lirat mina fjorton gratis dagar kommer jag kunna sätta in pengar på det accountet och fortsätta med samma karaktär eller kommer jag behöva börja om igen?
Japp
Det är bara å fortsätta med det kontot
Det du ska göra om du vill göra om Trial konto till ett riktigt konto är:
Logga in på ditt konto regga ditt credit kort å välj prem period sedan e de bara fortsätta lira.
själv säljer ja såna kort men de billigare köra med kreditkortet om ja ska vara ärlig
TCG skulle ja bara använda om ja inte hade betalkort/creditcard.
Det är inte billigare att betala EVEs månadskostnad med kreditkort. Ett 30-dagars kort kostar 107kr och att köpa 30 dagar från CCPs egen tjänst kostar 137kr. Det kanske skall nämnas att man inte köper 30-dagars korten från CCP utan istället från ex. www.shatteredcrystal.com
ja är ju återförsäljare för www.shatteredcrystal.com bland annat rent generelt kostar timecards mer än att använda cc
men visa valuta svängningar "kurser kan göra att de under visa perioder blir lägre för det mesta högre
Vet inte hur du räknar riktigt Pontus, men en kurssvängning på 22% är inte något som händer under "vissa perioder". Att betala med kreditkort kostar 137kr, att köpa ett GTC kostar 107kr. Lägg fram ett ordentligt bevis till att det är billigare att betala CCP direkt med sitt kreditkort än att köpa ett GameTimeCard så skall jag gladeligen byta betalningssätt...
Vet inte om någon butik säljer dom. Jag köpte här. Funkar bra. Fast första gången du köper ringer dom upp dig och frågar en massa skumma frågor. T.ex om det går någon stor väg där du bor eller om du kan nämna ett sjukhus i närheten. Så var beredd på att svara på frågor på engelska över en kass telefonlinje.. Detta gör dom dock bara första gången du köper. Sen går det hur smidigt som helst Du har koden inom en timme efter du betalt. Nackdelen är väl att du måste ha ett kontokort.