Bekräftat - Valve visar Half-Life: Alyx på torsdag!

Medlem

Trevligt, lämna serien på en cliffhanger hur länge som helst för att sedan återuppliva det bara för att kränga hårdvara som ingen bryr sig om. Bra grejer!

Medlem

Folk klagar på att det är inte HL3. Tror du att att Valve kommer kunna stå upp till hypen och leverera? Det händer inte!

Även fast jag vill ha HL3 så är detta ett mycket bra tröst pris!

Medlem

Jag tror att VR kommer bli stort, men jag tror inte teknologin är där än.. Dom måste bli smidigare och enklare att ha att göra med, dom måste kräva en dator till rimligt pris för att få bra grafik och dom måste vara inte svindyra i sig själva före det kommer slå som många av oss trodde det redan skulle ha slagit...

Jag tror fortfarande det är typ 10 år kvar tills VR är mainstream.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv
Skrivet av NuZ:

Var väl inte länge sedan de gjorde 4/5 spelet Artifact?

Prata inte om Artifact...

OnT: Laughs in HTC Vive. Kul för oss som faktiskt gillar VR att både få mer Half-Life och mer VR spel i samma paket. Sen återstår det om spelet är bra men jag har fortfarande förtroende för Valve när det kommer till kvalitet så är hoppfull

NuZ
Testpilot
Skrivet av anon_119148:

Prata inte om Artifact...

OnT: Laughs in HTC Vive. Kul för oss som faktiskt gillar VR att både få mer Half-Life och mer VR spel i samma paket. Sen återstår det om spelet är bra men jag har fortfarande förtroende för Valve när det kommer till kvalitet så är hoppfull


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Säger bara MordorMUD.
Försök hitta GMud32, starta och drunkna i Tolkiens värld!


signatur

Niet.

Medlem

Fan vad folk är bra och glada på att gnälla. Jag hoppar det blir bra, även om jag inte äger ett VR-headset i nuläget. Vill ha ett dock men vill även ha fler anledningar att skaffa ett. (Och hoppas på eye-tracking och högre FoV i framtiden...)

Medlem

Jag har aldrig ens provat VR men detta är det största incitamentet till ett köp hittills.

Medlem

Hatet mot VR på FZ har verkligen växt med tiden.
Märks att många inte testat VR seriöst eller förstår att man spelar/upplever inte spelen på samma sätt.
Att spela VR behöver inte vara dyrt heller, finns billigare alternativ.
Jag ser fram emot det här spelet, dock tror jag inte det kommer funka med wmr men man får väll hoppas


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Lite off topic så har jag jättesvårt att begripa hur man INTE kan gilla VR? Man är inne i spelet istället för att titta på utifrån.. allt är större, bättre och mycket mer upplevelserikt. Vad finns att ogilla?

Medlem
Skrivet av sebrock:

Verkar som du aldrig spelat VR. Som _ALLA_ kritiker som måste gnälla för att dom inte har råd/aldrig provat.

Wow! Snacka om att hoppa på fel person. Jag är positivt inställd både till HL Alyx och VR. Hur läser folk?

123
Skriv svar