Live - vi spelar Diablo 2: Resurrected-alphan!

Robot
Live - vi spelar Diablo 2: Resurrected-alphan!
Medlem

Fan, jag vill oxå spela jue..

Medlem

Jaak med!!!


signatur

Allätare

Medlem

Fick en kod av er igår (stort tack igen!) och har nu spelat flertalet timmar, fantastiskt roligt. Det märks att dem som utvecklar har lagt ner kärlek i det, det är liksom diablo 2 fortfarande men grafiken är mysig och det bra gameplayet är kvar, blir ett köp från mitt håll.

Moderator | Testpilot

Himla kul! Tack för att jag fick möjlighet att inte bara testa spelet, men även streama Blir det någon fler gång ska jag se till att öka bitrate så vi slipper att det blir så grynigt i bilden. Jag använde mig av samma inställningar jag är van med från Twitch, men det gav tyvärr inte det resultat jag hade hoppats på.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Fan vad nice det ser ut. Förvånad hur pass sugen jag blev att spela det med tanke på att jag aldrig riktigt var ett Diablo 2 fan, men nog fan ska det spelas när det blir dags.

Medlem

Fördelen med att få en ny chans till nyckel är att nästa version lär vara bättre, detta är ju trots allt bara en alpha


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Tack för en bra stream. Blev ju inte mindre sugen direkt 😭

Medlem

Tusentals timmar i D2 i bagaget och jag ser framemot att spela mer D2 med bra grafik.

Medlem

Ser riktigt nice ut. De har lyckats få det att se ut som man tror man kommer ihåg att det såg ut


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Himla kul! Tack för att jag fick möjlighet att inte bara testa spelet, men även streama Blir det någon fler gång ska jag se till att öka bitrate så vi slipper att det blir så grynigt i bilden. Jag använde mig av samma inställningar jag är van med från Twitch, men det gav tyvärr inte det resultat jag hade hoppats på.

går det lösa chat-duplicering typ nere till höger eller något? svårt att hänga med när man inte såg vad folk skrev (pga kollade efteråt). tack för titten!


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Moderator | Testpilot
Skrivet av farbrorwiwi:

går det lösa chat-duplicering typ nere till höger eller något? svårt att hänga med när man inte såg vad folk skrev (pga kollade efteråt). tack för titten!

Det tvekar jag inte på. Jag har inte i huvudet just nu hur man löser det dock.

Jag använder Streamlabs till vardags, och blev tvungen att använda mig av OBS för denna stream. I Streamlabs är sådana saker lättare att lägga till och finns som en "funktion" i streamingprogrammet.

I OBS måste man via addons fixa det mesta själv, vilket är gött då friheten är mycket större, men för den oinsatte blir det mer meck.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Vad för gpu har folk spelat med?

Vilka gpuer har folk spelat med och haft acceptabel prestanda?
Är nyfiken på om det kommer vara spelbart på min ryzen 4800 laptop.
Inser att prestandan lär bli bättre vid release men kan ju vara en fingervisning om vad man kan förvänta sig.

Moderator | Testpilot
Skrivet av fjonas:

Vilka gpuer har folk spelat med och haft acceptabel prestanda?
Är nyfiken på om det kommer vara spelbart på min ryzen 4800 laptop.
Inser att prestandan lär bli bättre vid release men kan ju vara en fingervisning om vad man kan förvänta sig.

Jag lirade själv med en 980Ti, inte det nyaste direkt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag lirade själv med en 980Ti, inte det nyaste direkt.

Inget ont om 980Ti. Har det kortet själv i en av mina burkar. Funkar fint att köra i princip allt på fortfarande i 1080p. har en i9 processor i samma burk dock så ingen flaskhals från CPU.

Ska bli fint att äntligen få lira D2 med 60 fps eller högre!

1
Skriv svar