Lego-tävlingen avgjord - vinnare korad!

Robot
Lego-tävlingen avgjord - vinnare korad!
Medlem

Grattis ! ! !

Frilansare
Medlem
Skribent
Skribent

Grattis! Hoppas du får mycket nöje med spelet och Mandos rymdkärra.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Då blir det Elgiganten för oss andra ikväll.

Medlem

GG! Ha så kul när du bygger


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Chefredaktör

Grattis! Lyllo!

Medlem

Grattis!! Om du har möjlighet får du ju gärna brassa upp bilder på bygget sen


signatur

Det vi inte gör idag slipper vi göra om imorgon!
MSröj4K
Phanteks Enthoo Evolv X | ASRock Taichi B550 | AMD Ryzen 9 5950x | Samsung 980 PRO 1TB | G.Skill Trident 3600MHz CL14 Royal | NZXT Kraken Z73 360mm | EVGA GeForce RTX 3070 8GB XC3 ULTRA | MSI GeForce RTX 3080 10GB SUPRIM X | Asus ROG Thor 1200w | Noctua NF-A14 x3 |

Medlem

Min lilltå hade fel! Argh! Grattis!

Medlem

Grattis till vinsten!

NiCe

Grattis !!!


signatur

"In To The Void "

Medlem
Men WoW 🙏

Stort tack ska ni, verkligen kul, det här kommer både jag och ungarna att uppskatta, tack ska ni ha FZ och tack för gratulationerna ❤️

Medlem
Skribent
Skrivet av rickmark:

Stort tack ska ni, verkligen kul, det här kommer både jag och ungarna att uppskatta, tack ska ni ha FZ och tack för gratulationerna ❤️

Du får döpa om ditt nick till Brickmark nu.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Redaktör
Skrivet av Mike Stranéus:

Du får döpa om ditt nick till Brickmark nu.

Haha! Eller Prebenmark.


signatur
Medlem

Stort grattis home-boy.

Skrivet av Daniel Sjöholm:

Grattis! Lyllo!

Läste Grattis Fyllo först. Hehe


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar