It Takes Two har nu sålt 10 miljoner exemplar

Robot
It Takes Two har nu sålt 10 miljoner exemplar
Fragtjuv

Kul att det spelet säljer så bra! Då kan vi kanske få fler liknande i framtiden.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Moderator | Testpilot

Ett helt fantastiskt kul spel. Handlingen tycker jag inte är så speciell, men hela coop-delen och hur man måste sammarbeta är riktigt bra. En bra titel för de som inte spelar så mycket spel också och så hjälps man åt


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Är väldigt sugen på att spela detta. Hur funkar det, räcker det med en kopia för att man ska kunna spela co-op online?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skribent
Skrivet av Freakon:

Är väldigt sugen på att spela detta. Hur funkar det, räcker det med en kopia för att man ska kunna spela co-op online?

japp, man får en friends-code så du kan bjuda in en kompis och spela.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

japp, man får en friends-code så du kan bjuda in en kompis och spela.

Bra och generöst. Då blir det ett köp för att sedan övertala brorsan att spela.

Det går inte alls att spela ensam?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Varit intresserad av detta ett tag men aldrig kommit till skott så att säga, men nu får man nog allt ta sig lite tid känns det som!

Medlem

Jag hade nog helt enkelt högre förväntningar efter alla lovord. För mig var det ett ok spel men inte så mycket mer. Grattis till 10 miljoner ändå 👍.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Bra och generöst. Då blir det ett köp för att sedan övertala brorsan att spela.

Det går inte alls att spela ensam?

Nope, det går inte.

Inaktiv
Skrivet av Freakon:

Bra och generöst. Då blir det ett köp för att sedan övertala brorsan att spela.

Det går inte alls att spela ensam?

Nej jag är rätt säkert på att det tarvar två spelare om du inte är väldigt duktig med fötterna också och multitasking

Medlem
Skrivet av Cenorida:

Nope, det går inte.

Skrivet av anon_119148:

Nej jag är rätt säkert på att det tarvar två spelare om du inte är väldigt duktig med fötterna också och multitasking

Hmm... låter som en spännande utmaning! 😅


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skribent
Skrivet av Freakon:

Bra och generöst. Då blir det ett köp för att sedan övertala brorsan att spela.

Det går inte alls att spela ensam?

Som redan skrivet så måste du spela med någon. Rent teoretiskt går det spela splitscreen med sig själv, men då ska du vara multitasking-master level 1000.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Som redan skrivet så måste du spela med någon. Rent teoretiskt går det spela splitscreen med sig själv, men då ska du vara multitasking-master level 1000.

Får tvinga brorsan att spela med mig helt enkelt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Ytterst välförtjänt! Josef Fares har seglat upp som en av mina tre favoritproducenter.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

inte förvånad, bra och roligt spel!


signatur

//monster

KoP
Medlem
Skrivet av Freakon:

Bra och generöst. Då blir det ett köp för att sedan övertala brorsan att spela.

Det går inte alls att spela ensam?

Skrivet av Cenorida:

Nope, det går inte.

Därav namnet: It takes two.

Medlem
Skrivet av KoP:

Därav namnet: It takes two.

Tydligaste titeln på ett spel någonsin

Medlem

Shit, jag måste fan styra fram en kopia av detta omtalade verk o prova på det. Sugen på anstaltsspelet A Way Out först. Sedan lira detta.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

KoP
Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Shit, jag måste fan styra fram en kopia av detta omtalade verk o prova på det. Sugen på anstaltsspelet A Way Out först. Sedan lira detta.

Och har du inte lirat Josef Fares första spel Brothers: A tale of two sons, så börjar du givetvis med det.

Medlem
Skrivet av KoP:

Och har du inte lirat Josef Fares första spel Brothers: A tale of two sons, så börjar du givetvis med det.

Det är dock endast singelplayer har jag för mig. Man spelar ena brorsan med ena spaken och andra med den andra spaken. Riktigt sjysst lösning faktiskt. Tog ett tag att lära sig dock, då man är van att styra kameran med den högra spaken.

Skribent
Skrivet av schmuttah:

Det är dock endast singelplayer har jag för mig. Man spelar ena brorsan med ena spaken och andra med den andra spaken. Riktigt sjysst lösning faktiskt. Tog ett tag att lära sig dock, då man är van att styra kameran med den högra spaken.

Det går att ställa in nu så man kan köra co-op, dvs att man får spela med varsin karaktär med varsin handkontroll. Spelet blir lite väl lätt då, men det är fortfarande mysigt.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Det är ett magiskt spel. Jag spelade igenom det med min 6-åriga son, även han älskade det.

Medlem
Skrivet av KoP:

Och har du inte lirat Josef Fares första spel Brothers: A tale of two sons, så börjar du givetvis med det.

Äger det faktiskt till Steam men har aldrig installerat det. Ska göra det.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar