Dubbelt svenskt i nästa vända Playstation Plus-spel

Robot
Dubbelt svenskt i nästa vända Playstation Plus-spel

Men bara till Extra- och Premium-prenumeranter.

#Playstation-plus, #nyhetstips


Medlem

Vi sitter och kör snowrunner på datorn just nu, kan va skoj att testa på ps5 också Verkar som en bra månad överlag.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Har bara premium för att det var så billigt förut. Men spelen som kommer är det väldigt få som intresserar mig faktiskt. Så igentligen klarar jag mig bra med den normala. Väntar fortfarande väldigt tålmodig på Little devil inside.....

Medlem

Släpps den 18e juli.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar