Bäst anime 2024?
Då va det dags igen för min och era topp 5 animes som man gillar i år!
Överlag så känns det som ett litet svagare år än -22,23. Hört några andra säga det i anime tråden dessutom.
Kommer man inte upp i 5 så posta det ni gillar men inte mer än 5 tack!
Här är länken på all anime som släppts i år!
Mina favoriter 2024:
1. Solo Leveling
2. Delicious in Dungeon
3. Hokkaido Gals Are Super Adorable!
4. The Weakest Tamer Began a Journey to Pick Up Trash
5. The Ossan Newbie Adventurer, Trained to Death by the Most Powerful Party, Became Invincible
2024 har känts lite svagt med många som började bra men spårade ur och blev riktigt skräp. (som inte blev upp-plockat av en tamer ) Med det sagt så har jag en massiv backlog av serier som jag vill/ska titta på från 2024.
Men utan att räkna in nya säsonger av befintliga så är nog mina favoriter (Många av de övriga sitter jag och blir aktivt irriterad på handlingen/hanteringen xD)
1. The Weakest Tamer Began a Journey to Pick Up Trash
2. Sasaki and Peeps
3. Villaness Lvl 99
4. My instant death-ability is so overpowered
5. An Archdemon's Dilemma: How to Love Your Elf Bride
Böjer kanske lite på TS regler, men det är av dessa jag sett som jag plockat ut min lista :
Ishura ,Gushing over Magical Girls (ja jösses), Chained Soldier, The wrong way to use healing magic, 7th Time Loop: The Villainess Enjoys a Carefree Life Married to Her Worst Enemy!, Solo Leveling, Fluffy Paradise, I Was Reincarnated as the 7th Prince so I Can Take My Time Perfecting My Magical Ability, A Salad Bowl of Eccentrics, As a Reincarnated Aristocrat, I'll Use My Appraisal Skill to Rise in the World, Chillin' in Another World with Level 2 Super Cheat Powers,I Parry Everything: What Do You Mean I'm the Strongest? I'm Not Even an Adventurer Yet!
Håller med ovanstående om att det har varit ett relativt svagt år, åtminstone jämfört med dom föregående två åren. I alla fall, mina favoriter är nog följande.
As a Reincarnated Aristocrat, I'll Use My Appraisal Skill to Rise in the World
Villainess Level 99: I May Be the Hidden Boss But I'm Not the Demon Lord
Ranma ½
The Fable
YATAGARASU: The Raven Does Not Choose Its Master