Det ryktas att Far Cry ska bli tv-serie på FX

Robot
Det ryktas att Far Cry ska bli tv-serie på FX

Är Ubisoft populära spelserie på väg att bli tv-serie?

#Far-cry, #Ubisoft

Medlem

Han på bilden kan ju vara huvudkaraktären då. Minns att han var mest omtalad när jag spelade Far Cry 3. Vaas eller As tror jag han hette. En riktig fjant var det i alla fall.
Ska inte se serien.

Medlem

På förhand känns det som att detta kan bli hur dåligt som helst.

Medlem

Minns spygalla till film av Uwe Boll... kan inte vara sämre än det?

Medlem

Dom gör film av allt skit nu för tiden.

Skrivet av xverminator:

Dom gör film av allt skit nu för tiden.

Ja, håller med. Vad är det för superintressant karaktär de ska basera serien på? Någon landar i en jungel och ska störta en diktator. Varför inte göra serie av "Just Cause", precis samma upplägg.

signatur
Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Ja, håller med. Vad är det för superintressant karaktär de ska basera serien på? Någon landar i en jungel och ska störta en diktator. Varför inte göra serie av "Just Cause", precis samma upplägg.

Är det inte som att säga att Zelda och Mario har samma upplägg bara för att man ska rädda en prinsessa?

Men jag håller med låter inte så intressant med en fc serie, de vill väl göra en b action serie och passa på att få lite extra tittare pga namnet.

Medlem
Skrivet av Piraten88:

Minns spygalla till film av Uwe Boll... kan inte vara sämre än det?

Inte mycket kan vara sämre än Uwe Boll.

Jag vill inte döma ut något på förhand, men förstår inte konceptet att ”göra en serie” av Far Cry; en samling separata spel som inte haft mycket med varandra att göra (undantaget FC 5 och New Dawn) förutom spelmekanik och stil? Men visst, en fristående antologi kan funka med bra manus. Jag har spelat alla spel och haft kul med dem. Även fast de varit långt från perfekta i alla aspekter har de haft underhållningsvärde nog och snygga världar som räckt för att roa mig i många timmar för vad jag betalat. Så jag kommer att köpa nästa spel med (och förmodligen se en ev serie).

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

En serie baserad på Quake vore kul. Tänk alla cameos. Pyramid Head är med i första avsnittet hoppas jag!
Om serien går bra och får en andra säsong så tycker jag att Shamblers borde bli snälla. Stora och gosiga nallebjörnar. Varje avsnitt kan avslutas med en dance off, nån breakdance-tävling kanske.

Medlem

Varför inte? Hellre Far Cry än alla superhjältar som spamats i 15 år nu.

Men att varje avsnitt skulle vara självstående låter helt orimligt.

Medlem

Dom ger sig inte fören varenda superhjälte och spel har minst en tv-serie eller film.

Medlem
Skrivet av abso:

Dom ger sig inte fören varenda superhjälte och spel har minst en tv-serie eller film.

Ligger i tiden. Fuskbyggen. Man behöver inte hitta på nåt eget. Hoppas man gör remakes på Automan, Hill Street Blues, The Greatest American Hero, Mr Merlin, Uppdrag i Singapore, och Guldapans hemlighet.

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Ligger i tiden. Fuskbyggen. Man behöver inte hitta på nåt eget. Hoppas man gör remakes på Automan, Mr Merlin, Uppdrag i Singapore, och Guldapans hemlighet.

Intressant. Fick värsta flashbacken av det här svaret. Jag hade fått för mig att Uppdrag Singapore och Guldapans... Var samma sak. Att första avsnittet av Uppdrag Singapore hette så. Men det verkar vara en separat serie. Tack för nostalgitrippen! (Och Automan var verkligen the shit när man var liten)

Medlem

Det blir 18 säsonger, men redan efter en första säsongen är man trött på serien och dom sista säsongerna går bara ut på att huvudkaraktären ska hämta föremål och skina djur för mat

1
Skriv svar