Battlefield 6 har större kartor, lovar producenten
Kul att det verkar vara bra. Förbeställ det INTE.
jag kan starkt rekommendera, att detta förmodligen är det bästa av alla battlefield! jag har stark princip att inte förköpa dessa dagar, men efter beta i par timmar blev det omöjligt att låta bli det är en klockren vinst för oss spelare, trust me.
//monster
Det kommer väl fler maps vartefter om jag förstod det rätt?
ja minst 9, men gissar på par till via dlc lr expansioner om man känner dom rätt!
//monster
Han kan ljuga om precis allt och säga att de ska lösa saker efter spelet släpps. Efter spelsläpp har han inga skyldigheter att göra någonting.
Denna typen av spel lever dock på att ständigt förbättra och förändra. Annars försvinner spelarbasen direkt och alla mikrotransaktioner också. Ett levande multiplayer är en guldgruva. Det är inte direkt på den ursprungliga försäljningen som pengarna görs, vissa konkurrenter är ju tom gratis.
jag kan starkt rekommendera, att detta förmodligen är det bästa av alla battlefield! jag har stark princip att inte förköpa dessa dagar, men efter beta i par timmar blev det omöjligt att låta bli det är en klockren vinst för oss spelare, trust me.
Jag var tvungen att göra ett konto för att svara på detta. Vad snörjar du om egentligen?
Det verkar ju för det första inte vara någon stark princip du har - du får ju till och med spela det i dagarna, det borde ju lindra köplusten?
Vad är det som är en klockren vinst menar du? Hade det inte varit för att du blev medlem redan 2007 så hade man ju kunnat tro att du var en PR bot som EA betalt för?
Jag var tvungen att göra ett konto för att svara på detta. Vad snörjar du om egentligen?
Det verkar ju för det första inte vara någon stark princip du har - du får ju till och med spela det i dagarna, det borde ju lindra köplusten?
Vad är det som är en klockren vinst menar du? Hade det inte varit för att du blev medlem redan 2007 så hade man ju kunnat tro att du var en PR bot som EA betalt för?
jag gillar det helt enkelt, gillar grafiken, gillar känslan, gillar kartorna. inte mitt fel att hälften är noobs som får stryk som fan jämt, det händer inte mig iaf plus att jag precis hade blivit sugen på ett nytt BF hjälpte rätt mkt. jag gillar tex inte cod däremot! mkt roligare att man får plats i fordon hit och dit ganska randomly, om man inte sitter och väntar dvs. jag slaktar helt enkelt, och tar skitmkt flaggor, älskar teamwork.
//monster