Diablo-team startar ett satans fackförbund för att skydda sig själva
There is power in a union?
Var det inte någon svensk vit, blond och blåögd man från Gävledala som i Amerikatt sade något i stil med "Sörj inte, organisera!" fast på amerikansk engelska.
Fast denna här fackliga organiseringen kanske blir ännu en likt den beskriven av G. Orwells i dennes Djurfarmen. Orwell skrev två mästerverk Djurfarmen och 1984, fast 1984 känns inspirerad av Karin Boyes Kallocain.
Ja visst gör det ont när knoppar brister.
Varför skulle annars våren tveka?
Varför skulle all vår heta längtan
bindas i det frusna bitterbleka?
Höljet var ju knoppen hela vintern.
Vad är det för nytt, som tär och spränger?
Ja visst gör det ont när knoppar brister,
ont för det som växer och det som stänger.
- ”Hard work”
- Diablo-teamet
Är ju lite antingen eller där men visst.
Vem vet, vi har ju bara resultatet att gå efter - de kanske slet utav bara helvete för att producera det? ^^
I så fall är det oroväckande på andra sätt.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
<Uppladdad bildlänk>
Huh? Borde inte sonic säga ”jag vill ha bra välpolerade spel gjorda av av människor som inte tvingats stressa fram ett dåligt resultat under omänskliga förhållande till för låg lön utan anställningssäkerhet”?
Ja man förstår dom e oroliga så jävla uselt dom skött D4
Väldigt ofta dumt att skylla på utvecklarna. Oftast ligger problemen ett eller flera steg upp i ledet.
Huh? Borde inte sonic säga ”jag vill ha bra välpolerade spel gjorda av av människor som inte tvingats stressa fram ett dåligt resultat under omänskliga förhållande till för låg lön utan anställningssäkerhet”?
Det är vad det står också.
Forumets Mega Drive-expert!
Det är vad det står också.
Humor….ibland är jag för trött för det 🤦♂️
Väldigt ofta dumt att skylla på utvecklarna. Oftast ligger problemen ett eller flera steg upp i ledet.
Helt klart, sedan finns det utvecklare som får eller har extremt med resurser och efter exempelvis sju år (nedlagda Perfect Dark) inte har ett relativt färdigt spel att visa upp. Hur som helst är det bra att utvecklare/hantverkare/kulturarbetare känner sitt eget värde och att de organiserar sig vid behov för ett vettigt avtal med motparten som köper deras arbete/hantverk/vara/tjänst.
Pacta sunt servanda.