Efter Silksong toppar Subnautica 2 flest Steam-önskelistor
Hm, inte en enda av dessa titlar har jag på min wishlist. Är inte så fasligt intresserad av nya titlar utan spelar mest äldre. Slay The Spire 2 kan vara intressant dock, har inte kikat på det så mycket, det ska jag göra. Kanske wishlistar det!
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Jag önskar fortfarande första spelet.
https://www.gog.com/dreamlist/game/subnautica
Trodde det skulle vara GTAVI
Finns inte på Steam. Är väl inte ens bekräftat till PC. Även om det mest troligt kommer om nåt år.
Kul att se Light No Fire så långt upp. Och hoppas att Subnautica kan bli en VR titel. Men jag tror inte studion kommer hinna med det med alla förseningar och stora utgifter
Annars får man hoppas någon duktig kan fixa en riktigt bra fungerande mod som SubmersedVR är till 1:an.
Nu är 2:an UE5-motorn istället för Unity så blir går väl inte konvertera rakt av.
Annars får man hoppas någon duktig kan fixa en riktigt bra fungerande mod som SubmersedVR är till 1:an.
Nu är 2:an UE5-motorn istället för Unity så blir går väl inte konvertera rakt av.
Det finns PrayDog för Unreal Engine. Det konverterar Unreal spel till VR. Jag kör mest PSVR2, men jag har adaptern så att jag kan köra på PC. Men jag har varken testat PrayDog eller något VR PC spel.
Det finns PrayDog för Unreal Engine. Det konverterar Unreal spel till VR. Jag kör mest PSVR2, men jag har adaptern så att jag kan köra på PC. Men jag har varken testat PrayDog eller något VR PC spel.
Aa men då måste någon göra en bra profil så allt funkar som det ska. Brukar ändå vara rätt mycket jank.
SubmersedVR kändes verkligen som ett äkta VR-läge.
Bästa är om några proffsmoddare gör en separat mod som den som ska komma till Ready Or Not.