FZ High Score säsong 6 – var med från start!

Hades 2 släpps skarpt – och snart!

Robot
Hades 2 släpps skarpt – och snart!

25 september till pc och Switch.

#hades-2

Medlem

Äntligen. Julen är räddad.

Skärmdumpsmästare

Fantastiskt, blir nog faktiskt att skaffa det då! Kanske kan få vara med i ert high-score?

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Detta och Silksong blir en tuff duell om årets spel. Särskilt inom Indie-sfären. Spännande!

Gnällkuk

Najs! Bara småspelat lite på det för att jag inte kunde hålla mig men har lyckats lägga det åt sidan för att kunna njuta av 1.0 <3

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - MSI 32" MPG 322URX - Acer Predator XB271HU - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hades var ett fantastiskt spel. Ser fram emot att sätta tänderna i uppföljaren.

Redaktör

Recension kommer.

signatur
Medlem

Hades är riktigt bra. Detta verkar bli minst lika bra. Hype.

Detta plus Silksong lär toppa många GOTY-listor, tror jag. Fett att indie kan rocka så hårt, bäddar för en kreativ och ljus framtid!

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Den såg man inte komma nu redan 😊
Ettan var suverän

signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Slaget: Team FZ

Jag köpte de dagen de släpptes i early access, har inte rört de sedan dess just för jag väntat på den fulla releasen. Äntligen!!!!

Medlem

Ja Silksong och Hades 2 tycker jag passar perfekt på Switch 2. Och Hades 2 kommer tom tidigare än vad jag hade trott. Trodde tidigast i October. Men sen så är man ju van med att få release datumet lite tidigare också. Roligt att Super Mario Galaxy 2 kommer snart också.

FM-guru
F.d. Sisyr

Lyckats hålla mig under hela EA-perioden. Snart är det dags att sätta tänderna i härligheten!

Medlem

Hades är ett av mina genom tiderna favoritspel. Ser verkligen fram emot uppföljaren

signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Tidigare än jag trodde, bara fem månader i EA. Ettan spenderade 21 månader i EA, nu gissar jag att det är mycket som kan återanvändas och studion har troligtvis fler anställda och mer pengar, men ändå. Hoppas att det inte visar sig att det var för tidigt.

Medlem
Skrivet av filbunke:

Tidigare än jag trodde, bara fem månader i EA. Ettan spenderade 21 månader i EA, nu gissar jag att det är mycket som kan återanvändas och studion har troligtvis fler anställda och mer pengar, men ändå. Hoppas att det inte visar sig att det var för tidigt.

16 månader blir det. Maj 2024 släpptes det i EA

Medlem
Skrivet av Luffarkaka:

16 månader blir det. Maj 2024 släpptes det i EA

Tack, det har du rätt i. Läste maj 2025....

Diagnos hjärnsläpp...

Medlem

Hades II, Silksong och Expedition 33. Kan inte vara lätt att välja GOTY anno 2025.

Medlem

Blir att skaffa Hades 2 till Switch 2. I väntan på release blir det att spela orginalet via Game Pass nu på fredag den 19/9. Blir en fin uppvärmning inför tvåan.

1
Skriv svar