Spelhelgen OCH Battlefield 6 är här
Jo, vi märker det. Av de sjutton senaste artiklarna på FZ så har nio (!) handlat om Battlefield 6.
Ja ett av årets största spelsläpp och utvecklat av svenska DICE
Utvecklat av Battlefield Studios där Dice varit en liten stödstudio.
Utvecklat av Battlefield Studios där Dice varit en liten stödstudio.
Huh? Dice är de som utvecklar MP-delen vilket är den största delen av ett BF-spel och de har ungefär dubbelt så många anställda än de andra studiorna tillsammans. Så att kalla dem en liten stödstudio är fel.
BF6 hade varit kul, Synd att det inte går att spela bara :/
Låter inte speciellt förvånande.
Är därför man inte ens försöker spela vid release.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Vet inte vad Mike Stranéus talar om, 16+ och strålande sol i hela Göteborg. Blir ändå att sitta inne med Immortal Empires-kampanjen i Total Warhammer 3 för egen del.
Kan ha skrivit detta igår.
Din vänliga kvartersrecensent.
Största spelsläpp?
Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.
Största spelsläpp?
Ett av årets?
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Ni som kommit förbi kön, har ni lyckats starta kampanj?
Går varken att spela kampanj eller multiplayer, de är tydligen medvetna om problemet och jobbar på det.
Har ca 30% av storyn i Red Dead Redemption 2 kvar att spela i helgen. Första gången jag spelar igenom det faktiskt. Tyckte att det var alldeles för segt när det kom ut 2018, men gav det en ny chans nyligen. Jag ångrar verkligen inte det beslutet!
Jätteintressant information.
Kan ha skrivit detta igår.
det finns göteborgare här? trodde ni alla satt i Stockholm eller så. Vad kallar du falukorv på hamburgerbröd, en parisare eller en göteburgare? :P. Här blir det att testa en massa olika spel, fick min 5070 ti idag, överclockat den och testar en massa olika spel
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Jo, vi märker det. Av de sjutton senaste artiklarna på FZ så har nio (!) handlat om Battlefield 6.
Mm, skönt att skiten släpps nu så vi kanske får läsa om något annat. Får hoppas att Geeks fått valuta från EA för allt som skrivs, Sweclockers har ju också nästan framstått som en spelsida på senare tid med allt tjat om BF6.
Om det inte handlar om pengar så förstår jag inte varför det är sån hype runt en spelserie som i bästa fall varit medioker på senare år.
Med det sagt, kommer nog vilja testa det i framtiden med några polare, hade väldigt kul i BF3/4 när det begav sig.
Ikväll blir det hemmagjorda smaasshhh-burgare och brädspelande med familjen! Men har lagt vantarna på denna läckerbit, som jag tänkte sätta tänderna i när det väl hinns med:::

Vilken JÄVLA box art, liksom! Påminner om de gamla SFC-boxarna. Om spelet bara är hälften så bra så blir det nog en lyckad helg denna helg med.
Ikväll blir det hemmagjorda smaasshhh-burgare och brädspelande med familjen! Men har lagt vantarna på denna läckerbit, som jag tänkte sätta tänderna i när det väl hinns med:::
https://www.shop-justforgames.com/cdn/shop/files/MushihimeSam...
Vilken JÄVLA box art, liksom! Påminner om de gamla SFC-boxarna. Om spelet bara är hälften så bra så blir det nog en lyckad helg denna helg med.
Så bra spel.
Din vänliga kvartersrecensent.