Testat - The Lost and Damned

Medlem

Tycker det räcker med orginalstoryn som jag för övrigt spelar om på PC (som är barnsligt enkel gämförd med konsoll). Suktar inte att även köpa en 360 vid sidan om min PS3 för detta. Men onliine-tilläggen verkar rätt kul.


signatur

Det var detta...

Medlem

Detta tillägg borde komma till PC versionen!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

jag tyckte det va för kort, men tyckte TLAD va ändå roligare än orginalet

Medlem

Tänk om all DLC var så här som släpps till spel, då skulle det vara värt dom kronor det kostar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av zyr0k:

Om nu Micro$oft har betalat 50 miljoner dollar för utvecklingen av denna DLC tycker man ju att de kunde släppa samma material till Windows med. Cheeky bastards.

25 mille för detta dlc, 25 mille för det som kommer senare i år. Skulle inte förvåna mig om dom tjänat ihop det redan.

Medlem

Längtar redan till nästa expansion


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

"Rockstars inblick i amerikansk bikerkultur är i det stora hela mitt i prick", och det baseras på skribentens egna erfarenheter av amerikansk bikerkultur?

Inaktiv
Skrivet av ZUJ:

Översittare ? Det är bara att inse att det är en djungel där ute, äta eller ätas, ju större man blir desto mindre risk att själv bli uppäten.

Visst är det de. Men när det endast finns en predator som festar på oss små däggdjur så är det inte lika roligt. Snart är Microsoft överallt! Dom är som ett virus dom j"vlarna, fram med antibiotika för orka med ett mega bolag ska sätta gränsers för precis allt inom IT världen.

Snart betalar vi väl "Live" på PC också för att kunna spela våra spel online. Bara att bojkotta Micro$, det är vad jag ska göra i alle fall.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Varför har det inte kommit till PC...

Medlem
Skrivet av matte89:
Skrivet av ZUJ:

Översittare ? Det är bara att inse att det är en djungel där ute, äta eller ätas, ju större man blir desto mindre risk att själv bli uppäten.

Visst är det de. Men när det endast finns en predator som festar på oss små däggdjur så är det inte lika roligt. Snart är Microsoft överallt! Dom är som ett virus dom j"vlarna, fram med antibiotika för orka med ett mega bolag ska sätta gränsers för precis allt inom IT världen.

Snart betalar vi väl "Live" på PC också för att kunna spela våra spel online. Bara att bojkotta Micro$, det är vad jag ska göra i alle fall.

Men snälla... Hur gammal är du ? Du kan inte vara så gammal i sinnet. Varför bojkotta Microsoft ? Så du bojkottar alla Microsofts produkter? Windows osv ?

Sjukt onödigt isåfall :P...Det är bra grejer som blivit standard överallt, varför bojkotta? Är du en sån där hippie 0:a som tror du kan störta teknik-jättarna igenom att bojkotta dom :P?

Äh...

Medlem

Vore lite konstigt om det inte släpps till PC i framtiden då Windows också är en Microsoftprodukt.

Inaktiv

Sluta klaga på Microsoft när ni själv använder Windows. Jag förstår inte hur man kan bojkotta ett var världens största mjukvaruföretag?

Jag förmodar att ni har Windows i era datorer..

Medlem

M$ kommer inte få mig att köpa en 360 om de så skaffar exklusiva rättigheter till alla tillägg i världen.

Medlem
Skrivet av pwell:

M$ kommer inte få mig att köpa en 360 om de så skaffar exklusiva rättigheter till alla tillägg i världen.

Spelar nog ingen roll för MS del...

Medlem

Kommer nog till PC och PS3 i sinom tid.
När Microsoft sålt några extra xlådor. Trots allt så har ju många xbox "exklusiva" grejer blivit multi platform efter ett tag.

Skrivet av Saarela81:

Kommer nog till PC och PS3 i sinom tid.
När Microsoft sålt några extra xlådor. Trots allt så har ju många xbox "exklusiva" grejer blivit multi platform efter ett tag.

Det hoppas jag med. Jag lirar mest PS3 numera då datorn inte riktigt hänger med längre. Inget dlc till Fallout och inget till GTA, tycker inte det är så jättekonstigt att folk blir förbannade på Microsoft.

Får väl skaffa mig en 360 snart om det ska fortsätta på detta viset.

Medlem
Skrivet av Gröna Bananer:
Skrivet av Saarela81:

Kommer nog till PC och PS3 i sinom tid.
När Microsoft sålt några extra xlådor. Trots allt så har ju många xbox "exklusiva" grejer blivit multi platform efter ett tag.

Det hoppas jag med. Jag lirar mest PS3 numera då datorn inte riktigt hänger med längre. Inget dlc till Fallout och inget till GTA, tycker inte det är så jättekonstigt att folk blir förbannade på Microsoft.

Får väl skaffa mig en 360 snart om det ska fortsätta på detta viset.

Finns ju ingen anledning att bli förbannad, ps3 roffar åt sig exklusiva grejer, ms gör så, Wii i viss mån också.
Det finns några spel på ps3 som jag gärna viljat ha, men som inte kommer till 360, jag är inte förbannad på Sony för det.

Det är bara att inse, man kan inte få allt man vill ha när man binder sig till enbart en konsoll.

Skrivet av ZUJ:

Finns ju ingen anledning att bli förbannad, ps3 roffar åt sig exklusiva grejer, ms gör så, Wii i viss mån också.
Det finns några spel på ps3 som jag gärna viljat ha, men som inte kommer till 360, jag är inte förbannad på Sony för det.

Det är bara att inse, man kan inte få allt man vill ha när man binder sig till enbart en konsoll.

Jag håller med dig om att det finns exklusiva spel till alla plattformar. Så har det alltid varit och det finns ingen anledning att bli upprörd på grund av det.

Det som irriterar är när det kommer exklusivt DLC till multiplattformsspel som Fallout 3 och GTA 4. Två spel där huvuddelen går spela men där nedladdningsbart material enbart är avsett för 360:n.

En kompis till mig som har både 360 och PS3 köpte GTA på releasen till PS3an då han föredrar den konsollen, gissa om han ångrar sig idag?

Jag gjorde likadant med Fallout och önskar att jag valt att lira det på pc istället även om jag fått dra ner grafiken lite.

Medlem

Jadu...Det är riktiga problem vi har eller hur :P...Finns nog dom som har det värre.

Skrivet av Elit-mannen:

Jadu...Det är riktiga problem vi har eller hur :P...Finns nog dom som har det värre.

Du menar dem som inte har någon konsoll eller pc alls då eller?

Inaktiv

Ni som klagar kan väl klaga på Sony som inte har tillräckligt med pengar. Pengarna som dom la ut på GTA IV är en så mycket för dom.

Tror det handlar om att alla Sony fáns är avundsjuka på MS pengar. Klaga på Sony istället som inte lägger ut pengar till er användare.

Jag hoppas att jag får ett jobb inom Microsoft i framtiden.

Inaktiv

Anledningen varför det blev PS3 för min del var ju pga. det här spelet, och så händer det här. Jaja, jag vet, det är fult att whine'a, men grattis till er kryss-låda användare, hatten av för er..

Inaktiv
Skrivet av Elit-mannen:
Skrivet av matte89:
Skrivet av ZUJ:

Översittare ? Det är bara att inse att det är en djungel där ute, äta eller ätas, ju större man blir desto mindre risk att själv bli uppäten.

Visst är det de. Men när det endast finns en predator som festar på oss små däggdjur så är det inte lika roligt. Snart är Microsoft överallt! Dom är som ett virus dom j"vlarna, fram med antibiotika för orka med ett mega bolag ska sätta gränsers för precis allt inom IT världen.

Snart betalar vi väl "Live" på PC också för att kunna spela våra spel online. Bara att bojkotta Micro$, det är vad jag ska göra i alle fall.

Men snälla... Hur gammal är du ? Du kan inte vara så gammal i sinnet. Varför bojkotta Microsoft ? Så du bojkottar alla Microsofts produkter? Windows osv ?

Sjukt onödigt isåfall :P...Det är bra grejer som blivit standard överallt, varför bojkotta? Är du en sån där hippie 0:a som tror du kan störta teknik-jättarna igenom att bojkotta dom :P?

Äh...

Hm, mitt namn borde ju förtydliga min ålder ;P
Men i alle fall, nej jag är inge hippi med vattenpipa och rullade joints, men jag stör mig enormt mycket på Microsoft, tycker att dom lägger näsan där den inte hör hemma. Men snälla... om du inte märkt hur spel och internet blir mer och mer handledd av Microsoft, ad dat med allt fler gränser och mindre kontroll for oss användare så tycker jag du är blind för sanningen.

Det kommer att förslava oss alla! JOIN THE RESISTANCE!

/jk

Så du menar att du inte bojkottar något då? jag använder windows men den versionen skapades under bättre tider. XP > Vista.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av showerguy:

Tror det handlar om att alla Sony fáns är avundsjuka på MS pengar. Klaga på Sony istället som inte lägger ut pengar till er användare.

Dom gjorde det inte för att tjäna pengar iaf! Det är ja helt säker på. Dom vill bara vara snälla. För DLC var gratis va? Eller vänta nu...


signatur

Welcome to the Manglerdome

12
Skriv svar