Tävling - vinn samlarutgåva av Lineage II

Medlem
Skrivet av Fenix:

får man med en full-size dark elf uppblåsbar docka eller?

hahaha Jag fattar vad du menar

Medlem
Skrivet av brtkrb:

Utslagsfrågan är antagligen endast med för att kringå svensk lotterilagstiftning.

Ungefär som något dom lagstiftat angående lotteri i Kanada då, fast där måste dom ju lösa något fett matematiskt problem för att få vara med i en liknande tävling.

Angående Lineage 2 så har jag en gammal Collector's Edition (Chronicle 1 enbart dock) DVD-box (med klipp-och-klistra-pappersstaty och annat tjafs) sedan en polare ville få mig att börja köra det ^^
Han har dock slutat spela, medans jag och min flickvän fortsätter grinda vidare på alla våra chars ^^
Snart 3 år spelat på Teon för mig iallafall.

Fenix: varför bara uppblåsbar, ska väl vara en RealDoll-version av en Dark Elf?


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Antikvitet

Svensk lotterilagstiftning säger att man måste ha tillstånd från Lotteriinspektionen för att genomföra turbaserade tävlingar. Prestationsbaserade tävlingar kan däremot vem som helst genomföra och det är praxis att ha en utslagsfråga för att tydligt peka på ett prestationsmoment.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

I Kanada måste dom dock alltid lösa något matematiskt problem ifall dom vinner en lotteri-tävling av detta slaget, rätt stört imho, fast tydligen är visst lagarna så där.
Tur att det inte är så här i sverige iallafall ^^


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Hatar sånna utslagningsfrågor, fattar aldrig vad folk skriver som gör att just de vinner... "jag har en cancersjuk bror vars sista önskan i livet är att få spela Linage 2"... hm tror de synar sådant ganska snabbt nuförtiden

Medlem

Gläh...

Skriv bara Uwe Boll så vinner du.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Eschricht:
Skrivet av Mysli:

Release: 2004-11-17

Öhm...?

Själva spelet är från 2004, men collector's edition är nytt. (tror jag?)

jo Denna collectors edition släpps den 25e

Medlem
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av Tpiom:

Oh yeah.. Gillar detta spel, tyvärr är jag alldeles för fattig för att köpa.. Hoppas på vinst!

Tja spelet kostar ca 20 kr mer en vad en månad kostar så om du inte har råd med spelet, så tvivlar jag på att du kan forsätta spela.

Citat:

Tyvärr innebär lineage 2 för mycket enformig gameplay (grind).

Finns tyvärr inget annat en grind i MMO, det är vad MMO's är byggt på, aka man får kämpa mot det man vill ha.

PS Grind handlar inte enbart om att döda monster, det finns massor av sorters grind. T.ex Grinda quest, pengar, gear o.s.v. T.ex. ta WOW finns inget annat en grind vid 70+

EVE-Online har inte grind i den fattningen. Då du kan tjäna pengar hur du vill. Sexuella tjänster till exempel..

Men On-topic: grymt roligt spel. Visst är det grind, men detta spel har grym PVP också.

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

EVE-Online har inte grind i den fattningen. Då du kan tjäna pengar hur du vill. Sexuella tjänster till exempel..

Men On-topic: grymt roligt spel. Visst är det grind, men detta spel har grym PVP också.

Det är ju endå en grind

Inaktiv
Skrivet av MugiMugi:

Finns tyvärr inget annat en grind i MMO, det är vad MMO's är byggt på, aka man får kämpa mot det man vill ha.

Då har du inte spelat Ultima Online (gamla hederliga d.v.s... i nuläget är det ett helt annat spel). Inga levels och maxa skills tog ett par dagar. Visst kunde man ha som mål att bli stenrik men det blev man oftast genom goda affärer, inte grind. Den största delen bestod dock av sociala interaktioner och rollspelande. Så jag skulle inte vilja hålla med om ditt påstående även om det stämmer för i princip alla nya MMO:s.

Medlem

Grinding stör inte mig det minsta faktiskt - detta spelet vore kul att testa eftersom jag inte spelar något mmorpg för tillfället (annars har jag en hel del mmorpg liggandes som man valt att lägga åt sidan nu)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Gläh...

Skriv bara Uwe Boll så vinner du.

ellerhur


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Borde inte vinnarna presenteras idag?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar