Counter-Strike bannat i Brasilien

Robot
Counter-Strike bannat i Brasilien
Inaktiv
Counter-Strike bannat i Brasilien

Detta är lika ironiskt som det är idiotiskt.

Medlem
Medlem

vilket skämt :i

Medlem

ÄNTLIGEN! inga mer BR...


signatur

Hjälp mig bränna Boiling Point skivor... Snälla

Inaktiv

YES, nu får vi hoppas att det sprider sig till europa och att dom bannar dom skitspelen! GOGO BRASSE!


signatur

Krossa rasismen! eller ah... vandalisera lite... typ..
// vänliga hälsningar Antifacistisk aktion.

Medlem

Haha, "ok". Vad är inte Wow då i såna fall? Måste ju vara det spel som skadar mest just nu.. Jaja, Brasilien.. what are you gonna do.

Medlem

först så brydde jag mig inte så mycket, Everquest och CS är inte precis några spel jag gillar, jag blev rättare sagt lite glad. kan inte förstå vad folk ser i dom hjärndöda spelen. sen så tänkte jag på konsekvenserna, tänk om detta eskalerar? om dom fortgår med detta och bannar ännu mera spel? och inte bara i brasilien, men överrallt! en horribel tanke, men världen börjar likna mer och mer Illuminati's utopia

Medlem
Skrivet av antitennis:

Detta är lika ironiskt som det är idiotiskt.

Medlem

Ah, töntigt.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

alla EQ spelare kommer ju börja spela andra mmorpgs och CS spelarna kommer att gå över till CoD BF eller Q3-4. Så kommer dom att förbjuda de spelen sen också då? hmm undra var detta kommer att sluta

Medlem

Uhm? lol


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

MFC
Medlem

man kan utgå från att domaren lirade o förlorade o nu måste ta ut sin ilska på hela folket?.. någon bättre förklaring hittar jag inte för Brasilien har långt större problem än ett PC-spel..

LOL!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Skrivet av Oxxen:

YES, nu får vi hoppas att det sprider sig till europa och att dom bannar dom skitspelen! GOGO BRASSE!

Håller med till fullo


signatur
Medlem

Heter det verkligen "bannat"? Att skriva "bannlyst" hade nog varit bättre svenska.

Medlem

Förbudet gällde tydligen bara i en av Brasiliens delstater, och är dessutom såvitt jag förstår i konflikt med brasilianska konstitutionen. Så beslutet kommer troligen att upphävas inom en inte alltför avlägsen framtid...

Inaktiv

Brasilianare är ju för helvete så jävla BR.

En annan grej: AHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHHHAHAHAHHAHAH!!!! xD xD xD xD

Medlem

erhm.. okeej???


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Inaktiv

Är det redan första april?

Medlem

Haha vilken jävla idiot rent utsagt Vad tänker han med?

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Oxxen:

YES, nu får vi hoppas att det sprider sig till europa och att dom bannar dom skitspelen! GOGO BRASSE!

Håller med till fullo

Next ban: Wow! Yay!
*Hoppas hoppas hoppas hoppas*

Inaktiv

skitbra nu har brasilien undanröjt sitt sista problem, nu blir det världens bästa land! inget våld, inget knark, inga spel!

Medlem

Everquest?! World of Warcraft är för fasen mer skadligt för hälsan.

Inaktiv
Skrivet av Fargo:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Oxxen:

YES, nu får vi hoppas att det sprider sig till europa och att dom bannar dom skitspelen! GOGO BRASSE!

Håller med till fullo

Next ban: Wow! Yay!
*Hoppas hoppas hoppas hoppas*

Är du dum på riktigt?

Folk ska väl för attans få spel vad dom vill.


signatur

War never changes.

Medlem

Kan nästan slå vad om att "Carlos Alberto Simões de Tomaz" spelar WoW.

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Oxxen:

YES, nu får vi hoppas att det sprider sig till europa och att dom bannar dom skitspelen! GOGO BRASSE!

Håller med till fullo

Next ban: Wow! Yay!
*Hoppas hoppas hoppas hoppas*

Alltså va fan, ska inte folk få lira vad dom vill, varför måste alla icke-woware hacka på wow, vi BEHÖVER inte spela det, och ja, det finns dom som förstör sina liv med det, men andra kan kontrollera sitt spelande.


signatur

La la la lag!

Medlem

Håller med Zaphiren om att folk ska få spela vad de vill. Jag gillar inte heller WoW / CS med tanke på dess community och enkla upplägg men självklart ska man få spela det man vill.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Oxxen:

YES, nu får vi hoppas att det sprider sig till europa och att dom bannar dom skitspelen! GOGO BRASSE!

Håller med till fullo

Ni behöver inte spela "skitspelen" själva. Att uppmuntra förbjudan av något man inte själv gillar är rent löjligt.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Vilka idioter...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Larvigt och idiotiskt det är inte upp till någon jävla politiker att bestäma vad som är rätt eller inte för oss vad det gäller spel.

Var och en ska få ta ansvar för det han/hon spelar och såvida han hon klarar av det är upp till deras föräldrar om dem är omyndiga PUNKT.

Skriv svar