Armed Assault uppdaterat

Medlem
Armed Assault uppdaterat

bara så folk vet så måste man ha patch 1.05 installerad innan man försöker sig på o installera den här patchen

För att citera cartman; SWEET!


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

WeX
Medlem

sådärja, då kanske man kan försöka fortsätta med kampanjen, utan att bli hindrad av det buggiga radiokommando-scriptet.


signatur

Boom headshoot!

Medlem

Nice bilder lägsta på allt

Medlem

Ehum tipstack till mig också tack. Jag tipsade runt lunchtid idag också... :/

Inaktiv

Bra buggigt fortfarande. Hoppade precis in på en server och valde en karaktär. Helt plötsligt börjar min gubbe kuta omkring utan att jag gör något. Kontrollerat dessutom. När jag börjar skriva något så ser det ut som jag skriver från en annan spelares nickname. Och jag kan skjuta med hans vapen och styra hans sikte. Think of the havoc you could wreak.

Medlem
Skrivet av TheEdge|Jinx:

Ehum tipstack till mig också tack. Jag tipsade runt lunchtid idag också... :/

Men, gnylande som en 50-årig tant? :\


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Vilket stolpskott har valt screenshotsen?


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

underbart, glad att se de putsar till sin vackra skapelse. Älskar spelet!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av gryzor:
Skrivet av TheEdge|Jinx:

Ehum tipstack till mig också tack. Jag tipsade runt lunchtid idag också... :/

Men, gnylande som en 50-årig tant? :\

Men, gnylande på en som gnylar som en 50-årig tant.
Tyst rookie.

Medlem

Prova tracers modden som bara funkar i denna version.
Titta :
http://www.youtube.com/watch?v=c4a1bcyN8Ks
Ladda ner senaste versionen :
http://dl2.6thsense.eu/arma/SIX_Tracers_v0.1RC5.rar

Inaktiv

Gytt med en patch men vad gör dom egentligen på Bohemia, 927MB med fixar?!?

Medlem
Skrivet av TheEdge|Jinx:

Tyst rookie.

Ooh!

Medlem

Bra att dem fixar sina misstag, men ärligt talat, PINSAMT att släppa ett spel med så mycket buggar!!? Och vi som tyckte BF2/2142 var buggiga. Jämfört så är BF2/2142 perfekta produkter mot ArmA. Så här får det inte gå till, borde finnas nån lag också för spel om i hur dåligt skick man får släppa spel.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Bra att dem fixar sina misstag, men ärligt talat, PINSAMT att släppa ett spel med så mycket buggar!!? Och vi som tyckte BF2/2142 var buggiga. Jämfört så är BF2/2142 perfekta produkter mot ArmA. Så här får det inte gå till, borde finnas nån lag också för spel om i hur dåligt skick man får släppa spel.

spelet släpptes inte med många buggar. Spelet släpptes innan det var klart. Pga litet bolag med dålig ekonomi. Finns massa saker som inte är implementerade än, men som ska fixas till framöver.

Läste detta i en intervju med en av skaparna.
Pinsamt igentligen att man får göra så.

Medlem

uppzippat ~1,6 gb på två patchar.

Medlem

Testade lite igår. Prestandaförbättringen folk pratar om på det officiella forumet tycks gå mig obemärkt förbi. Dock så är det ju faktiskt mängder med buggfixar.

Inaktiv

Har inte hunnit testa ännu. Tar emot lite att tanka ner så pass stora uppdateringar. Blir kul den dagen man ska installera om spelet.

Medlem

spelet behöver ungefär 30 patchar till..

1
Skriv svar