Medlem
Medlem

Jag tyckte den var hemsk i de flesta aspekter.. :/


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Ser ut som något man gjorde i 7an då man hade datorkunskap för första gången.... i paint.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Hm, ganska osmidig, nyheterna var inte särskilt snyggt länkade osv, lite mer jobb så blir den nog superb


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

*lite* beräknas ta den bättre delen av detta århundrade. Såsom det ser ut just nu iaf


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Nu ska vi vara snälla . Men jag måste dock säga att jag inte skulle lagt upp en så ofärdig sida.

font face="Andy" size="5": Och hur många här har fonten Andy så att ni kan se sidan som den ska se ut, skulle rekomendera en font som alla har.

Är det meningen att man ska se ditt namn skyltat genom hela koden? Jag tänker på sökvägarna till dina bilder.

Sen har jag för mig att man brukar ha nåt script som laddar mousover-bilderna i bakgrunden så att det inte blir lagg...EDIT: Det hade du redan gjort, sorry...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Först och främst tycker jag du ska ha en mer diekret bakgrund, om du vill ha orange så kan du dämpa ljuset eller lägga in lite grått.

Sen antar jag att du har gjort sidan i Microsoft Frontpage, vilket ENLIGT MIG inte är att rekomendera.
Använd gärna Macromedia Dreamweaver, självklart kanske du inte har tillgång till det så då duger visserligen frontpage fint, men snälla gör egna knappar och använd inte frontpages förinställda.

Jag antar att du har gjort huvudrutan i photoshop, så då rekomenderar jag också att du ska göra headern själv eller bara lägga in namnet på sidan i headern istället för att skriva den i frontpage, headern som är i forumet är bättre att använda imo.

Sen att man navigeras bort från huvudsidan och kommer till en helt annan sida vid forumet är kanske inte så smart.

Medlem

Att försöka sig på att göra hemsidor är inte smart sålänge man inte är något proffs ;).

Medlem

Mja, men hur ska man bli proffs då? Jag började för närmare tio år sedan, det såg ut som skit, men efter ett år kunde jag knåpa ihop en skaplig hemsida. Det var iofs på den tiden när man skrev allt i Notepad, gammal hederlig HTML.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Får man fråga vad meningen med sidan är?

Medlem

Ja, det skulle jag också vilja veta, finns det verkligen utrymme för ett till datorforum?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Jag tyckte den var hemsk i de flesta aspekter.. :/

Bra konstruktiv kritik.

Medlem

sidan ser inte lika dan ut nu

Medlem

Du skrev att du är 13 år i ett annat inlägg. Så jag tycker det är mycket bra jobbat för din ålder.
Lycka till i fortsättningen.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Ser riktigt fint ut, bra jobbat! Skulle kanske kunna göra presentationen av länkarna lite bättre..blir jobbigt att läsa när allt är centrerat, men det är helt min personliga åsikt:)

Sedan var det en trasig länk också..men du kanske inte har hunnit lägga till ngt där ännu?


signatur

Åh, Spenat knytena!
Såg ni himlen, snacka om blå!

Medlem

Nice, ser att du tagit bort ditt namn som var skyltat över hela koden Malte *******son (om man ska tro namnet på din documents and settings-fil).


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

aa nån har hackat sig in och radderat allt på mitt forum alla inlägg och användare jag hade kommit upp till 157 inlägg sen den 20 may

nån som skulle vilja hjälpa mig med forumet ? kontakta mig på fhfgi@hotmail.com

Medlem
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av SeniiL:

Jag tyckte den var hemsk i de flesta aspekter.. :/

Bra konstruktiv kritik.

förlåt orkade inte.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

Välj din webbläsar

Medlem

Tycker den ser rätt bra ut som den gör nu, lite mer jobb på den så blir den mycket bättre.


signatur

<3

Inaktiv

Nja, den var inte speciellt snygg. Det finns stavfel lite här och där, det drar ner betyget ganska mycket.
Sen är designen inte så snygg. Alla länkar öppnas i ett nytt fönster, vilket jag finner väldigt irriterande.
Ska du använda text och bilder i samma dokument, använd "image placeholders" så du kan fixa lite mer med den layouten.
Men med lite mer jobb och stavningskontroll kan sidan bli bättre.

Medlem

Sidan fungerar inte längre... :/


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Inte så jävla konstigt med tanke på att det skrevs för över 4 år sedan

Medlem

Lol, Greger. Vad håller du på med?

Inaktiv

omg, h4xxx!!!


signatur

Allah är stor men jag har större

1
Skriv svar