Command & Conquer: Red Alert 3 avbildat

Robot
Medlem
Command & Conquer: Red Alert 3 avbildat

Ser ännu plastigare ut än 2:an och det ser ut som leksaker alltihop. Miljön är dock snygg, vad pysslar deras snubbar med som håller på med enheterna?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

OMGLAZERGUNPEWPEW!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

blizzards vad?

Medlem
Skrivet av GDJb:

blizzards vad?

Starcraft 2?

Medlem
Medlem

I like it.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Ser bättre och bättre ut för varje gång


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

VARFÖR EN MASSA LASERS USSSSSSSSSSSSSSSSSH skjut dom som gör enheterna

Medlem

"massa lasers"? ser bara en bild där det finns nåt som påminner om laser, men som ser mer ut som "freeze rays" eller nåt.

Medlem

det är inte lazers, det är el blixtrar, det är typ tesla coil båtar
Det har alltid varit en och annan laser future sci fi grejj här o där i cnc spelen. Tror nog att det inte blir lika mkt lazer fest som c&c 3 var dock

Medlem

Nya lego spelet?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av Geisenhausen:

Ser bättre och bättre ut för varje gång

Absolut
Red Alert ska vara lite tecknat


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Skrivet av ace84:

det är inte lazers, det är el blixtrar, det är typ tesla coil båtar
Det har alltid varit en och annan laser future sci fi grejj här o där i cnc spelen. Tror nog att det inte blir lika mkt lazer fest som c&c 3 var dock

C&C 3 var ju mycket bättre än detta


signatur
Medlem

Mja. Vad ska man säga. Ser inte så bra ut. 1:an var ett mästerverk. 2:an var nästan lika bra men 3:an då?

Inaktiv

Det lär ju knappast bli sämre än många andra spel som kommit hittills i år så. xD Hell yeah!

Medlem

Ser bara mumsigare och mumsigare ut. I wantz it now! Fast är mest intresserad över vilka som kommer att vara skådespelare i cutscenes :>

Gillar skarpt att det är så färgglatt, blir en tilltalande känsla över spelet, i alla fall från screenshotsen.

Medlem

Det ser iaf tillräckligt lockande ut att testa .. Nästa stora LAN lir kanse


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Hej jag köer på dig med min plastiga mammuthtank!"

Medlem

allt känns så STORT, gillar stilen i gamla red alert när allt var mindre och bättre skalenligt tanksen e ju fan större än husen här.

Medlem

När var Red alert så mycket Supreme Commander wannabee, not that I blame them men.

Medlem

Ser inte så illa ut, men jag tycker att två fronter (land och vatten) kan bli lite bökigt att hålla reda på

Medlem

ska jag vara ärlig så gillar jag inte stilen riktigt.
Tiberium Wars var väll okey stilmässigt, men ett svagt okey.

men de här? nej tack.....


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

snälla ge oss ett mer realistiskt utseende inte detta star craft 2 bullshit

Medlem

Alla enheter ser ut som leksaker! De som är ansvariga för enheterna måste ha rökt på för mycket, så här borde det inte vara.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

lite för mycket cartoon och leksaker över det hela imo.

jag villha mera som RA1 var, dvs mera värklighets baserade saker, och kanoner. Det ska vara mörkare, inte så där Disny-glatt.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

hoppas det är lite modernare i styrningen av enheterna än C&C3. orkar inte lira nåt där du enbart markerar en mängd enheter och sen skickar iväg dom i rent kaos. där får dom anstränga sig lite mer, typ WiC så man kan sätta upp enheterna i en linje/kub/pilformation och skickar man olika enheter till en plats så färdas alla i samma hastighet. dom snabbaste ska inte vara där 20 minuter innan pansarunderstödet dyker upp. det funkade på 90-talet.

Medlem

Ser ut som en C&C3 expansion??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar