Tiberium filmförtittat

Robot
Medlem
Tiberium filmförtittat

Verkar lite så där och det ser ganska fult ut, hoppas att det bara är eftersom det är en tidigt version.
Kan ju iaf hoppas att det blir bra

Medlem

Ingen wow-faktor där inte. Blev lite besviken även om det är tidig visning.

Medlem

gnarf

segt med tonvis av skräp mitt i inslaget om tiberium. Dessutom håller jag med er andra, det verkar lite sådär. Håller även med om att det är lite trist att de släpper så mycket information så tidigt, klassiskt fall av hype-hysteri som kommer ge spelet bra försäljning men dåliga omdömen.

Medlem

Ser fult ut än så länge. AI'n ser ut att vara från strategi spelen av C&C.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Som sagt, ser inte särskillt imponerande ut alls. Men men, med tanke på hur kul Renegade blev i slutändan så ska man väl inte döma det än

Medlem

Jag blev positivt överraskad, såg riktigt nice ut faktiskt.

Håller tummarna för ett lyckat resultat.

Medlem

Bra program. Ska köpa Tiberium när det kommer ut till PS3.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Är inte direkt imponerad av grafiken ...

Medlem

Blir det bättre än renegad kan det helt klart vara nått, men just nu ser det inte specielt snyggt ut precis.

Nån annan som stör sig på att "walkerna" ser otroligt konstiga ut?
På tok för biffiga för att se ut some nått som skulle kunna fungera I verkligheten (ja jag vet att det är ett spel ).


signatur

medlem av - <a href="http://www.the58th.com" target="blank">the 58th marine corp</a>

Medlem
Skrivet av pontusneo:

Blir det bättre än renegad kan det helt klart vara nått, men just nu ser det inte specielt snyggt ut precis.

Nån annan som stör sig på att "walkerna" ser otroligt konstiga ut?
På tok för biffiga för att se ut some nått som skulle kunna fungera I verkligheten (ja jag vet att det är ett spel ).

Får samma kännsla, och så ser deras animationer otrolig konstiga ut. Kan inte sätt fingret på vad det är men nått är det.

Medlem

tyckte det såg ganska trist ut.

Medlem
Skrivet av Jkkb:
Skrivet av pontusneo:

Blir det bättre än renegad kan det helt klart vara nått, men just nu ser det inte specielt snyggt ut precis.

Nån annan som stör sig på att "walkerna" ser otroligt konstiga ut?
På tok för biffiga för att se ut some nått som skulle kunna fungera I verkligheten (ja jag vet att det är ett spel ).

Får samma kännsla, och så ser deras animationer otrolig konstiga ut. Kan inte sätt fingret på vad det är men nått är det.

De går lite konstigt. Det ser inte ut som att dem rör sig som stora maskiner som väger flera ton. Hoppas det bara är preliminära animationer.

Annars tycker jag det ser schysst ut grafiskt. Det är ju inget Crysis precis, men good enough.

Medlem

Spelet skall testas men förbannade jäkla ytliga jobbiga snabbklippta spräpfilmande. Jag avskyr det! Sätt kameraj*veln på ett stativ och be den som snackar att sluta vingla...

GAH!!1 :evil:

Medlem

Som sagt, det krävs fan en mästare att förstöra ett sådant utmärkt concept som tiberian sun och tiberian dawn ger till ett fps

Medlem

Förväntar mig ingenting.

Medlem

Tom jag som brukar vara ganska "snäll" i grafikbedömning tycker det ser mediokert ut... jaja får väl hoppas att de bättrar sig, sen är ju grafiken inte allt

Medlem

Hej!

är det bara jag,men det såg faktiskt ganska okay ut?
grafiken är ju inte allt,kanske blir skoj action i det??

fast filmen var inte den bästa...

//Cluedo

Medlem
Medlem

Jag tyckte inte att det såg så illa ut.
Jag är i alla fall mer intresserad av det nu än vad jag var innan, vilket förvisso inte är så svårt
Ja ja, de har nästan ett år på sig att slipa vidare så man får se vad som händer.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Powerful ugly...

Medlem

Fan vad Gametrailers.com är bra, alltid bra kvaltiet och vettiga reportage, för att inte nämna deras video reviews.


signatur

P.L.U.R

Medlem

En Dune-shooter hade varit coolt om inte annat


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem
Skrivet av Toro:

En Dune-shooter hade varit coolt om inte annat

Hey, varför har jag aldrig tänkt på det? Vilken grym idé. Eller en remake av det första Dunespelet. Skön kombination av äventyr och strategi. De skulle bara behöva fördjupa strategidelen.

Eller actionäventyr i sann Outcastanda. Arrakis skulle passa som miljö. Dessutom skulle man kanske få spela på Kaladan eller Giedis Prime. Och mucka inte på sin stavning det var ett tag sen jag läste böckerna.

Medlem

blir aldrig nåt bra när EA styr.. kolla hur fint dom tog död på C&C och westwood

Medlem
Skrivet av Grizzly:

Som sagt, det krävs fan en mästare att förstöra ett sådant utmärkt concept som tiberian sun och tiberian dawn ger till ett fps

Ja... Electronic Arts...

Medlem

Varför ska sidan vara nere precis just när jag vill kolla?

EDIT: nu funka det


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Jag tycker att det såg bra ut Ganska snyggt

Inaktiv
Skrivet av Petah:

Är inte direkt imponerad av grafiken ...

Nee om man har ögon som en mullvad. Blir iaf ett köp för min del

Medlem

Vad.. Ska.. Jag göra... tills Q4 2008 ?!?!?! :evil:

Nu jäddrar längtar man efter att se hur spelet blir.. Ser så jäddra häftigt ut

12
Skriv svar