Undertow snart gratis för alla Xbox 360-ägare

Medlem

Aldrig haft problem med Live, tankar demos och grejer då och då, men sen lirade jag aldrig online eller nått under jullovet, hade annat för mig då, så jag missade väl den stora problem-bomben.

Anyhoes, förstår inte hur ni kan klaga på att ni "bara" får ett spel pg.a alla problem, var glada att ni får nått alls.

Medlem

Jag gillade inte ett hubbabubba jag köpte på Ica så nu ska jag gå tillbaka dit och begära en Rolls Royce för JAG ÄR ETT BORTSKÄMT ÄCKLIGT LITET I-LANDSGLIN SOM BÖRJAR GRÅTA NÄR EN ONLINETJÄNST DYKER!

Medlem
Skrivet av Schtraider:

Jag gillade inte ett hubbabubba jag köpte på Ica så nu ska jag gå tillbaka dit och begära en Rolls Royce för JAG ÄR ETT BORTSKÄMT ÄCKLIGT LITET I-LANDSGLIN SOM BÖRJAR GRÅTA NÄR EN ONLINETJÄNST DYKER!

Håller med.

Ni andra får skaffa ett liv eller nåt annat att göra medan Live hänger sig, inte mer med det. Läs en bok, gå ut, eller lira lite single player istället.

Medlem

Så nu är det den 21'e som spelet skulle släppas men ser inte det som gratis, kostar fortfarande 800 mpoints.

Inaktiv
Skrivet av MugiMugi:

Så nu är det den 21'e som spelet skulle släppas men ser inte det som gratis, kostar fortfarande 800 mpoints.

Ja

signatur

War never changes.

Medlem

Nu går det att dra hem gratis, dock får man lite felmeddelanden innan nerladdningen hoppar igång, antagligen på grund av den höga belastningen på just den.

signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

12
Skriv svar