Demo ute av F.E.A.R. Perseus Mandate

Robot
Medlem
Demo ute av F.E.A.R. Perseus Mandate

Klart det ska testas, har ju de tidigare så man blir ju lite nyfiken.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Jag fick crc error när jag installerade men fick igång det
Ljudet är konstigt med en massa brus och knaster.

Medlem

Är inte denna expansion gammal? jag minns att jag har kört någon fortsätting på FEAR iallafall.

Inaktiv
Skrivet av Wartex:

Är inte denna expansion gammal? jag minns att jag har kört någon fortsätting på FEAR iallafall.

Du har antagligen lirat den första expansionen - Extraction Point, detta är den andre exp.

Skrivet av look43:

Jag fick crc error när jag installerade.

Jag fick samma fel o.o


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem
Skrivet av Wartex:

Är inte denna expansion gammal? jag minns att jag har kört någon fortsätting på FEAR iallafall.

Den första expansionen hette "Extraction Point", detta är nummer 2. Sen angående crc-felet, jag fick likadant men klickade "ignorera" och det funkade i vilket fall att starta. Ska testa det riktigt få se hur det går.


signatur

Nothing is power without Control

Inaktiv

Samma systemkrav som originalet och Extraction Point?

Medlem

jepp crc fel klickade på ignorera, återstå att se om spelet funkar.


signatur

Working as intended.

Antikvitet

Vi kollar på det, hang tight.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Så, körde precis igenom det.
Man börjar verkligen märka att originalspelet är från -05, miljöerna börjar bli lite stela och utröttande. dock var ju dom nya vapnen helt okej!
Slutet var rätt ballt, men annars säger jag njaaa.
peppar mer till Project Origin.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Inaktiv

spank you very much!

Redaktör

Demon funkar för mig, är bara att trycka "Ignore" när felmeddelandet dyker upp.


signatur
Medlem

wow coolt här ska spelas.

Inaktiv

Men!!! Spelade precis igenom det.. fick testa 2 nya vapen WOW! och vad äre med F.E.A.R och burst fire, kan man få en rifle som skjuter ett skott i taget? >.<

Inaktiv

demot e trasigt

Antikvitet

Nu ska CRC-felet vara åtgärdat.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Har inte hört något om den här expansionen


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Heat:

Men!!! Spelade precis igenom det.. fick testa 2 nya vapen WOW! och vad äre med F.E.A.R och burst fire, kan man få en rifle som skjuter ett skott i taget? >.<

Såg inte ett enda vapen med burst dock automat.. så funkade det utmärkt även med crc fel..
spelet verkar annars va ruggigt mysigt...höll på att skita på mig när kniven kom farande thnx FZ


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Inaktiv

Lite stelt va det allt, speciellt efter att man direkt gått från Crysis. Även om det är snyggt så märks det att motorn faktiskt börjar bli gammal och grå.
Någon annan som upplever bandesignen som väldigt stel?

Nåja, det kan vara roligt, F.E.A.R. i sitt original står ju verkligen på sig än idag.


signatur
Medlem

jag drog precis ner det och fick oxå crc-fel...


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem

det blir fel när ja startar.det står could not write licens data

Medlem

Grafiken är ännu sämre än i den förra expansionen, så nu är vi verkligen i mod-kvalitets territorier med kvaliten. Fortfarande ett roligt spel, men oj vad pissigt det ser ut mot orginalet. Rum efter rum ser väldigt rushat och ofärdigt ut.

Inaktiv

jo jo automat.. men klickar du en gång på Firebutton så ska den inte dra iväg 2 skott för det ska vara ETT mysigt *pang* ljud sen ska fienden ligga död efter ett skott i nacken

och ja, kniven var lite oväntad!
Blev dock mer rädd av snubbarna med röda ögon.
Stod och kollade på en av dom typ "hmm vad i h-vete är det där?" så *WAAAH!* hoppade den på mig ^^,

Medlem

Fan va äckligt slut


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Tr0ll:

Så, körde precis igenom det.
Man börjar verkligen märka att originalspelet är från -05, miljöerna börjar bli lite stela och utröttande. dock var ju dom nya vapnen helt okej!
Slutet var rätt ballt, men annars säger jag njaaa.
peppar mer till Project Origin.

Jag e också mer hypad inför Project Origin.
Ska testa Perseus Mandate snart ^^


signatur

Mess with the best,
Die like the rest

Medlem

jag längtar efter project origin, fan har ni sett den 18 mins ingame filmen? Blir grymt läbbigt och bra


signatur

Nämen!

Inaktiv

Låter mig inte installera på den disk jag vill, den enda disken den tillåter är C: å där har jag för lite utrymme :/ Skit

Medlem

händer ingeting när jag försöker starta installaionsfilen

Medlem

Demot fortfarande trasigt


signatur

Det var inte jag...

1
Skriv svar